بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!
سیدعلی عبدالرضایی از شاعری در بیت خامنه‌ای تا لیدری خودخوانده‌ بنام موتا!
posted onDecember 23, 2020
noبۆچوون

در اوایل دهه ٢٠٠٠ میلادی اتاق فکر جمهوری اسلامی به این نتیجه رسید که با گسترش روز افزون اینترنت و دسترسی بیشتر مردم به شبکه های ماهواره ای نیاز دارد که تعدادی اپوزسیون نما را در قالب چهره های سیاسی، ورزشی، هنری و… به خارج از کشور اعزام کند تا در مواقع لزوم مردم از این نمایندگان رژیم آخوندی صحبت هایی را در نقش اپوزسیون بشنوند که در اصل به نفع جمهوری اسلامی باشد. یکی از این افراد شخصی به نام سیدعلی عبدالرضایی است که در سال های ابتدایی ٢٠٠٠ میلادی به خارج از ایران فرستاده شد، اما هیچ گاه فرصت رشد و عرض اندام نیافت تا ناگهان از دو سال پیش که جمهوری اسلامی بیش از هر زمان تضعیف شده است، چهره پر رنگ تری از خود به نمایش گذاشت و در کنار حسینی لیدر گروه ری استارت وارد عرصه ایجاد بی اعتمادی و هراس مردم ایران از اپوزسیون شد. عبدالرضایی در کنار حسینی از حمله به اسلام و اسلامگرایان تا تجاوز به خانواده پاسداران سعی در هراساندن قشری داشت که هر لحظه بر تعداد ریزش های درونی آن افزوده می شد و بارها فایل های صوتی که لینک آن موجود است از مخالفان جمهوری اسلامی می خواست که به همسر و دختران اعضای نیروهای مسلح تجاوز کنند، خانه هایشان را به آتش بکشند و…..در واقع چهره ای که جمهوری اسلامی از داعش به مردم ایران معرفی می کرد روی دیگر آن عبدالرضایی بود.

 نمونه ای از پروژه هراساندن سپاهیان و افراد مذهبی توسط سیدعلی عبدالرضایی:

https://drive.google.com/file/d/0B02SmSAasIkyM19Eci1kN0VCOWtRandsRmNDWFhaVXJubkVv/view

 مساله به اینجا ختم نمی شود و نگاهی به سابقه سیدعلی عبدالرضایی که برخی او را به نام موتا می شناسند، حقایق را بیشتر بر ملا میسازد:

عبدالرضایی در مصاحبه ها و سخنرانی های خود علت خروج از کشور را مخالفت با حکومت جمهوری اسلامی عنوان می کند اما هیچ گاه توضیح قانع کننده ای نداد که چرا به عنوان یک فرد نویسنده در وقایع ٢٠٠٩ دقیقا همانکاری را کرد که خامنه ای به عنوان حاکم جمهوری اسلامی سخت به آن نیاز داشت انجام داد و آن تخریب و نقد چهره میر حسین موسوی بود، درست در بحبوحه اختلاف خامنه ای با موسوی نه‌ در سالهای بعد؟

عبدالرضایی هیچ گاه توضیح نداده که چطور خود را مبارز و اپوزسیون میداند اما هنوز کتابهایش در جمهوری اسلامی مجوز چاپ و فروش می گیرند و در سایت های رسمی جمهوری اسلامی  برای آنها تبلیغ می شود (نویسندگان که هیچ حتی روزنامه نگاران اقتصادی در صورت کوچکترین نقدی به نظام حاکم، سریعا ممنوع القلم و ممنوع کار و فعالیت می شوند اما او هنوز کتابهایش چاپ می شوند و از همه مهمتر چگونه در نمایشگاه کتاب سپاه پاسداران با اسم خودش به فروش می رسند؟)

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

عبدالرضایی هیچ گاه توضیح نداد چرا آثارش از کتابفروشی ها جمع نمی شود و چگونه در شبکه های مجازی وابسته به سپاه پاسداران و بیت خامنه ای  به فروش می رسد و پول این کتابها برای او تمام و كمال ارسال می شود (سالها در پوشش ارسال پول فروش کتاب او از سوی وزارت اطلاعات بودجه دریافت می کند) همه می توانند تحقیق کنند که آیا با پول فروش کتاب در ایران صرفنظر از همکاری با سپاه برای فروش آنها، آیا می توان در بریتانیا زندگی مرفهی ایجاد کرد؟ و حتی به ادمین کانالها و گروههای تلگرامی هم پول داد؟ بویژه در شرایطی که ارزش پول ایران سقوط کرده

عبدالرضایی خود را وابسته به کسی معرفی نمی کند و در گروه تلگرامی، خود را کارگر و نقاش ساختمان در بریتانیا معرفی می کند اما در واقع او علاوه بر پول فروش کتابهایش در ایران توسط سپاه پاسداران از طرف وزارت اطلاعات مبلغی را دریافت می کند. ( پس از افشاگری همه‌ لینك های سید عبدالرضایی دیلیت شد، البته‌ پیشتر عكس آنها را برداشته‌ بودیم.)

https://shahreketabonline.com/Products/?SearchText=%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C      

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

فروش کتابهای عبدالرضایی توسط سپاه را اگر به حساب ندانم کاری و گاف سپاه پاسداران قلمداد کنیم (بر فرض محال)، عبدالرضایی هیچ گاه توضیح نداد چرا و  چگونه خبرگزاری ایسنا به عنوان یک خبرگزاری وابسته به نهادهای کاملا انقلابی برای مصاحبه به سراغ او می رود؟ و عبدالرضایی به راحتی با آنها مصاحبه می کند در حالی که جمهوری اسلامی کوچکترین صدای اپوزسیون را در نطفه خفه می کند و حتی منتقدین داخل کشور را ممنوع التصویر و ممنوع المصاحبه کرده است!؟

جدای از همه اینها سید علی عبدالرضایی تا کنون توضیح نداده که چگونه به جلسات شعر خوانی خامنه ای در سالهای ٢٠٠٠ دعوت شده است! مساله ای که خبرنگاران خبرگزاری ایسنا به عنوان یک امتیاز مثبت این شاعر بیت از او یاد می کنند.

https://www.isna.ir/news/92062012433/%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D8%B1%DA%86%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D9%85-%D9%87%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

https://www.isna.ir/news/92101810487/%D8%B4%D8%B9%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%AF

 

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

https://www.isna.ir/news/93101407696/%D8%B3%D9%87-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%B4%D8%B9%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

مساله تمام نشده و به این سادگی نیست! اگر عملکرد عبدالرضایی مورد توجه قرار بگیرد اصل ماجرا روشن خواهد شد. مامور ساس عبدالرضایی همزمان با تشویق مخالفان حکومت به تجاوز به زنان محجبه، سوزاندن زنان و کودکان خانواده های سپاهی و سوزاندن قرآن بعنوان کتاب مورد اعتقاد بخشی از جامعه ایران تحت عنوان انتقام از اعراب و اسلام، فعالیت خود را بر تخریب چهره های موثر و خطرناک برای جمهوری اسلامی متمرکز کرده است.

https://farsi.alarabiya.net/fa/iran/2019/02/10/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%B9%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%AF%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%B4%D8%AF

 

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

بخشی از اسناد مامور جمهوری اسلامی كه‌ با لو رفتن شیرین نجفی سوخت!

سید علی عبدالرضایی با انتشار عکس های فتوشاپ شده از شاهزاده رضا پهلوی با عبا و عمامه یا لباس زنانه و بارها جلسات فحش و ناسزا به او، مردم را دعوت به مخالفت با شاهزاده می کند و حتی او را متهم به همدستی با سپاه پاسداران کرده است. زیرا در این شرایط طیفی از مخالفان، شاهزاده رضا پهلوی را به عنوان یک امید محسوب می کنند.

عبدالرضایی، مسیح علینژاد که در مبارزه زنان ایران برای دست یافتن به حقوق یکسان با مردان و در زمینه حقوق بشر هم موفق بوده را هدف بدترین توهین ها و زشت ترین الفاظ قرار داده و علیه او بارها اتهامات بی اساسی را مطرح کرده است.

سیدعلی عبدالرضایی ، علی جوانمردی را که سابقه مبارزه مسلحانه علیه جمهوری اسلامی دارد و در ٢٠ سال گذشته هم چهره روزنامه نگار و کارمند دولتی آمریکا است را هدف فحش و ناسزای دور از هر ادب و پرنسیپی قرار میدهد و از مردم میخواهد به توصیه های او برای قیام توجه نکنند و…..

ماموریت علی عبدالرضایی به تخریب چهره های اپوزسیون و دلسرد کردن مخاطبان در ایران نسبت به پایان جمهوری اسلامی، ختم نمی شود. تاکنون دهها نفر از افراد موثری که در ایران با او در تماس بوده اند دستگیر شده و او درباره دستگیری کسانی که با او بوده اند توضیحی نداده و نخواهد داد.

 در جریان عملیات اطلاعات سپاه‌ برای ربودن روح الله‌ زم، مامور ویژه‌ سازمان اطلاعات سپاه‌ شیرین نجفی (سودابه‌ خرسند) با سیدعلی عبدالرضایی در تماس پی در پی بوده‌ است. بررسیهای مكالمه‌ تلفنی شیرین نجفی توسط یك نهاد امنیتی غربی نشان میدهد زمانیكه‌ عملیات آدم ربایی روح الله‌ زم در بغداد در ٢٢ مهر ١٣٩٨ در حال انجام بود و شیرین نجفی در سفارت جمهوری اسلامی در بغداد حضور داشت، با عبدالرضایی در تماس بود. چه‌ دلیلی داشت كه‌ عوامل اصلی آدم ربایی در این شرایط حساس كه‌ ممكن بوده‌ احتمالا عملیات لو برود، با فرد دیگری در اروپا و به‌ اصطلاح یك مخالف جمهوری اسلامی در تماس باشند؟

استفاده از نام جنبش اروپایی آنارشیست ها باعث فریب برخی افراد نا آگاه یا نا امید از عملکرد اپوزسیون شده است دقیقا همان مصادره به مطلوب نام کوروش بزرگ توسط عامل برون مرزی تبلیغات اطلاعات سپاه، امید دانا تا برخی افراد بسیار محدود را تحت تاثیر قرار دهد.

از دید اتاق فکر وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، تبلیغات رسانه های جمهوری اسلامی به دلیل نارضایتی اکثریت ملت ایران از حکومت، کاربرد خود را ازدست داده است. به همین دلیل تقویت و هدایت صدای اپوزسیون نماها که فعالیت آنها از طرفی باعث شود هزاران تن از ریزشی های نیروهای مسلح و میلیونها شهروند معتقد به دین را به آغوش جمهوری اسلامی سوق دهد، و از طرف دیگر مردم شریف ایران را از اپوزسیون و چهره های عمل گرای خارج از کشور دلسرد سازد، برای بقای جمهوری اسلامی حیاتی است.

در صورتیکه در هیچ کشور دمکراتیک و سکولاری به زنان، افراد متدین و بچه ها تجاوز نشده و چنین روش تبهکارانه ای، ارتباطی به مبارزه و آزادیخواهی ندارد. در بدبینانه ترین حالت حدود نیمی از جمعیت ایران بویژه در شهرستانها به دین و مذهب اعتقاد دارند ولی تنها حدود پنج درصد کل جامعه طرفدار جمهوری اسلامی هستند. از این رو باید معتقد و غیر متعقد به دین، برای سرنگونی جمهوری اسلامی متحد شوند.

افرادی که در گروه تلگرامی عبدالرضایی هستند و هنوز دستگیر نشده اند به احتمال زیاد تاکنون شناسایی شده اند و بایستی به آنها کمک کنیم تا قربانی نشوند.

در مورد کیس زندانی شدن عبدالرضایی در خارج از کشور به دلیل تجاوز و آزار جنسی پسر بچه دوست دخترش اگر نیاز شد، اسنادی را بطور مفصل منتشر خواهیم کرد.