رفتن به محتوای اصلی

تاجران سکس بر شهرداری کرمانشاه تکیه می زنند!

تاجران سکس بر شهرداری کرمانشاه تکیه می زنند!
افشای پرونده های اعضای شورای شهر کرمانشاه!
posted onOctober 18, 2021
noدیدگاه

چند روز پیش دیوان عدالت اداری کرمانشاه حکم تعلیق دو عضو فاسد شورای شهر کرمانشاه را لغو کرد و آنها به جلسات بازگشتند. بازگشت اعضای تعلیقی، با نفوذ عبدالرضا مصری نماینده روسپی خانه سیروس کرمانشاه انجام شد. 

بر اساس اطلاعات آواتودی، باند تاجر سکس که افشاگری های آواتودی وجهه آنها را برای مردم کرمانشاه و ایران برملا ساخت، در تلاش هستند شهرداری کرمانشاه را زیر سلطه خود در آورند. این باند با هدایت و رهبری عبدالرضا مصری نماینده بر اتاق بازرگانی و اتاق اصناف چیره شده و با صادرات دختران کرمانشاهی بعنوان کارگران سکسی به عراق و مرزهای کشور پول های هنگفت بدست آورده اند. همچنین فرزندان عبدالرضا مصری در پوشش های گوناگون به فروش و صادرات مواد مخدر و داروهای روان گردان مشغول هستند. جزئیات اعمال پلید باند در سلسله افشاگری های آواتودی موجود است.

حلقه اصلی تاجران سکس، تحت مدیریت عبدالرضا مصری، رضا سلیم ساسانی و کیوان کاشفی است ولی اکنون با انتصاب سعید سلیم ساسانی بعنوان شهردار کرمانشاه، این باند بر بزرگترین نهاد شهری کرمانشاه مسلط می شوند و خانواده های کرمانشاه در معرض و هجوم باند تجارت سکس قرار خواهند گرفت.

سعید سلیم ساسانی عنصر فاسد و دارای پرونده های متعدد تجاوز به عنف علیه خانم های نگونبختی است که متاهل و دارای همسر بوده اند. او زندگی بسیاری را متلاشی و از هستی ساقط کرده است. 

حلقه تاجران سکس توانسته اند طی همکاری و خدمات جنسی به دستگاههای امنیتی کرمانشاه وی را بعنوان مدیرعامل سازمان قطار شهری و سپس مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه بکار گمارند. در حالی که سعید سلیم ساسانی دارای پرونده های محرز قضایی تجاوز بوده، ولی دستگاههای امنیتی با چشم پوشی وی را در کسب مشاغل اداری یاری داده اند. 

برای نمونه پرونده تجاوز او در زمان حضور در سازمان قطار شهری علیه خانوم (ف.الف) همچنان گشوده است. طبق اسناد موجود در پرونده این فرد فاسد با رفتاری خشن و غیرانسانی قربانی را مورد تجاوز قرار می دهد. بگونه ای که قربانی با بدنی خونین از دست سعید سلیم ساسانی فرار می کند. در موردی دیگر سعید سلیم ساسانی در هتل پارسیان طی ملاقات با خانمی سرمایه دار بنام ( ن. ر ) به او تجاوز می کند و زمانی که با مقاومت قربانی مواجه می گردد قربانی با سلاح کلت کمری تهدید به مرگ می شود. پیگیری های قربانی تجاوز بی نتیجه ماند و زندگی اش از هم پاشید.

کارگران جنسی مهره های فریب باند تاجران سکس برای زد و بندهای آنان شده و محله حکمت آباد کرمانشاه با بده بستان های گسترده در اختیارشان قرار گرفته و از همه گونه پشتیبانی مراکز امنیتی برخوردارند. 

خیانت اعضای شورای شهر کرمانشاه به مردم کرمانشاه و همکاری با باند تاجران سکس بی پاسخ نمی ماند و  آزادیخواهان کرمانشاه افشاگری ها را علیه همدستان باندهای فاسد تا ریشه کنی رژیم فاسد جمهوری اسلامی ادامه می دهند.