رفتن به محتوای اصلی

معرفی دو عنصر فاسد جمهوری اسلامی در سنندج!

معرفی دو عنصر فاسد جمهوری اسلامی در سنندج!
عناصر خائن و فاسد را رسوا کنید!
posted onSeptember 21, 2020
noدیدگاه

«نصرالله شارقی» و «عادل لطفی» هر دو عضو سازمان نظام مهندسی استان كردستان هستند. فريب تيپ ژيگول آنها را نخوريد، كرواتهای رنگیشان فقط يقه آنها را سفت نكرده، بلكه حلقوم مردم ستمديده کردستان را تنگ و تنگ تر كرده به نحوی كه نفس كشيدن را برای مردم سخت كرده اند. این دو عنصر جمهوری اسلامی مدت زمان زيادی است كه مشغول چپاول زمين های مردم ستمديده ی كردستان و اخذ رانت های كلان  هستند. شارقی و لطفی با تكيه بر رانت و قدرت پنهان نهادهای حكومتی و افراد صاحب نفوذ در حال يغما و تاراج كردستان مصيبت زده اند.

نصرالله شارقی مهره اجرايی فرزاد پورانی است. همان كسی كه دستش به خون جوانهای كردستان آلوده است. پروژه هتل لاله سنندج بر فراز تپه های آبيدر يكی از پروژه های پورانی است كه با رانت و فساد بدست آمده و ميلياردها تومان از پول بيت المال را به يغما برده است.

نصرالله شارقی و عادل لطفی در پی تبانی با محمد رسولی ريیس اسبق بنیاد مسكن و شهرسازی كردستان پروژه های مسكن مهر كامياران و سنندج را به قبضه خود در آوردند و سپس با استفاده از نامرغوب ترين مصالح و بشكلی غير انسانی آن را به مردم بی بضاعت و فقیر با مبالغ هنگفت واگذار كردند.

عادل لطفی زمين های زيادی را در  در مناطق مختلف سنندج با تبانی با بنياد تعاون سپاه پاسداران بدست آورده و هنوز بازوی اجرايی پروژه های عمرانی سپاه بيت المقدس كردستان است. نصرالله شارقی با تعاونی مسكن وزارت اطلاعات بخش زيادی از زمين های شهرك بهاران و دگايران سنندج را به تاراج برده است. زمانی كه جوانان مبارز كردستان در آبان ٩٨ در حال مشارکت در قیام بودند، آنها با رانت و شراكت بنياد تعاون سپاه پاسداران و شركت تعاونی مسكن وزارت اطلاعات و ستاد اجرايی فرمان امام در ارزيابی خانه های مصادره ای مردم در حال استثمار مردم بودند.

عادل لطفی كه جزو خانواده شهيد حکومت و با سهميه در دانشگاه خواجه نصير تهران قبول شده و حتی نمره علمی لازم را هم بدست نياورده، با همان رانت جاشی (خیانت) كارشناس رسمی دادگستری استان كردستان شد و در ارزيابی، نقشه برداری و تفكيك بسياری از پروژه های مسكن و شهرسازی استان كردستان همواره نفر اول بود هيچ مهندس ديگری حق ورود به اين حوزه را نداشته و ندارد و امتياز انحصاري آن در خدمت او و نصرالله شارقی است. زد و بندهای عادل لطفی در نظريات كارشناسی و تبانی در پرونده های دادگستری برای مردم سنندج هويداست اگر  دادگستری مستقل و شرافتمندی وجود می داشت كافی بود تا دادستان دستور بررسی تعداد  قطعات زمين های دريافتی اين دو را  حداقل در شهر سنندج  و تعداد پرونده های كارشناسی ارجاعی به او و نظريات كارشناسی و رانت هايی كه در معاملات سپاه دريافت می كند صادر کند. مبارزه با فساد فقط برای دانه ریز هاست تا دانه درشت ها در حاشیه امن باقی بمانند و اين نظام فاسد با دكور و پنجره ی اين دو به اصطلاح مهندس پروژه های خود را در كردستان به پيش می برد. هزاران جوان مهندس بيكار در كردستان كولبری می كنند ولی اين دو با پول بيت المال پولبری می كنند و اقامت لوكس كانادا را برای به اصطلاح آقازاه‌ها دريافت می كنند.

نصرالله شارقی اخيرا خانه ای را به بهای دو ميليارد تومان در لاكچری ترين منطقه استانبول و لطفی در دبی سرمايه گذاری كرده است. فرزاد پورانی حامی سرسخت اين دو مهندس حكومتی است و هر سه این افراد در ريختن خون و بردن مال مردم ستمديده كردستان سهیم هستند. دادگاه صالح در روز آزادی این افراد را محاکمه خواهد کرد.

عادل لطفی