بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی

جلسات مخفیانه پایداری‌چی‌ها در مجلس/ رسیدگی به امور جناحی به جای حل مشکلات مردم!

جلسات مخفیانه پایداری‌چی‌ها در مجلس/ رسیدگی به امور جناحی به جای حل مشکلات مردم!
posted onJanuary 21, 2022
noبۆچوون

اعضای جبهه پایداری که این روزها به عنوان نماینده انتصابی در مجلس نظام حضور دارند، به جای رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم، مشغول رسیدگی به امور حزبی و جناحی خود در مجلس هستند.

به گزارش آواتودی، اعضای این جبهه با اینکه به اصطلاح به عنوان نماینده مردم وارد مجلس شده‌اند تا از این امکانات برای رسیدن به اهداف ملی استفاده کنند،‌ اما مانند دیگر سران فاسد نظام ترجیح داده‌اند تا از این امکانات برای پیشبرد اهداف حزبی خود سود ببرند. 

برای همین در روزهای سه‌شنبه در محل سابق اتاق فراکسیون امید مجلس جلسات حزبی خود را برگزار می‌کنند. 

منابع آواتودی اعلام کردند که عمده مباحث مطرح شده در این جلسات، موضوعات حزبی، تلاش برای انتصاب مدیران همسو در پست‌‌های کلیدی، فشار به دولت برای دریافت رانت‌های اقتصادی و بالاخره معاملات کلان اقتصادی است.

جبهه پایداری یک گروه سیاسی متشکل از اصولگرایان بوده که به عنوان راست‌ترین حزب فعال در جمهوری اسلامی توصیف شده‌ است. 

این جبهه تا حدی از وزرای پیشین محمود احمدی‌نژاد تشکیل شده‌ و محمد تقی مصباح‌یزدی مرجع تقلید افراطی به عنوان رهبر معنوی این گروه شناخته می‌شود. 

این جریان اعتقادی - سیاسی پس از خانه‌نشینی یازده روزه محمود احمدی‌نژاد در اعتراض به دیکتاتوری علی‌خامنه‌ای خائن، وی را متهم به انحراف کرده و از احمدی‌نژاد دوری جست و در مرداد ماه سال ۱۳۹۰ با برگزاری همایشی در حسینیه الزهرا سازمان فرهنگ و و ارتباطات اسلامی رسما اعلام موجودیت کرد.

این در حالی است که جبهه پایداری از آن تشکل‌های سیاسی است که برخی از ناظران سیاسی در داخل کشور از تشابهات ویژه این جبهه با گروه‌های چپ سال‌های ۵۷ و ۵۸ یاد می‌کنند.

سازماندهی و تشکیل جلسات این جبهه، شباهت‌های ویژه‌ای با گروه‌های چپ‌گرای دهه ۵۰ دارد.