رفتن به محتوای اصلی

کلاهبرداری از سهام‌داران شرکت پلی‌اکریل اصفهان

کلاهبرداری از سهام‌داران شرکت پلی‌اکریل اصفهان
هزاران نفر از سهام‌داران شرک پلی‌اکریل اصفهان توسط دولت جمهوری اسلامی مورد کلاهبرداری قرار گرفتند
posted onOctober 19, 2020
noدیدگاه

به گزارش آواتودی، مسوولان فاسد جمهوری اسلامی به صورت مرتب در ماه‌های اخیر مدعی رشد چشم‌گیر بازار بورس بودند و با تبلیغات دروغین مردم را تشویق به حضور در بازار بورس کردند.
علیرغم هشدار کارشناسان اقتصادی، بخش زیادی از مردم فریب تبلیغات دروغین جمهوری اسلامی را خورده و سرمایه‌‌های اندک خود را وارد بازار بورس کردند.
حال پس از گذشت تنها چند ماه، با سقوط بازار بورس تهران و شکسته شدن قیمت‌های کاذب، بسیاری از سهامداران بورس در ایران ورشکسته شده‌اند.
بخش عمده این ضرر تحمیلی به مردم، ناشی از کلاهبرداری شرکت‌های دولتی است.
به عنوان نمونه شرکت دولتی پلی‌اکریل اصفهان حدود دو سال قبل بخشی از سهام خود را در بازار عرضه کرد.
بر اساس گزارش‌های دریافتی، از یک سال و نیم قبل تاکنون ارزش هر برگ از سهام این شرکت با نام شپلی نه تنها افزایش نداشته،‌ بلکه با کاهش حدود ٤٥ درصدی روبرو بوده است.
حدود یک سال و نیم قبل ارزش هر برگ از سهام پلی اکریل اصفهان حدود یک هزار تومان بود و هم اکنون این سهام حداکثر ٦٠٠ تومان ارزش دارد.
بر اساس اسناد موجود، مدیران شرکت پلی اکریل اصفهان با هدف تاراج سرمایه مردم،‌ به صورت غیرواقعی شرکت را زیان‌ده معرفی می‌کنند.
نکته مهم این است که با وجود برگزاری چندین تجمع از سوی سهامداران مالباخته و ارائه شکایت به دستگاه قضایی،‌ نه تنها به شکایت مالباختگان رسیدگی نمی‌شود، بلکه اجازه فروش سهام نیز با ضرر ٥٠ درصدی به آنها داده نمی‌شود.