رفتن به محتوای اصلی

آواتودی اختصاصی: قتل نخبه و دانشمند فیزیک کرد اهل قصرشیرین و صحنه سازی خودکشی!

قتل نخبه و دانشمند فیزیک کرد اهل قصرشیرین و صحنه سازی خودکشی!
posted onJuly 19, 2020
noدیدگاه

 شنبه شب ۲۸ تیر ۹۹ دکتر عمار الانی در منزل خود در حالی که حلق‌آویز شده بود پیدا شد. ماموران آگاهی با دستور مقامات بالاتر مرتبط با سازمان اطلاعات سپاه (ساس) اجازه هیچ‌گونه تحقیق و بازدیدی بر روی جسد را ندادند و به خانواده او اعلام کردند که دکتر الانی خودکشی کرده است.

 عمار الانی متولد ۱۳۶۱ لیسانسیه فوتونیک و لیزر، دکترای فیزیک هسته ای و قهرمان ورزش رزمی کنگفو، پیشتر خلبان هلیکوپتر هوانیروز بوده و رتبه اول دانشگاه افسری هوانیروز را دارا بود. ولی به دلیل اعتراض به سیاست‌های جمهوری اسلامی اخراج شد و سال گذشته چند روز توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شد. دکتر الانی اخیرا در جریان حمله مأموران سپاهی، با آنها درگیر شد.

 دکتر الانی در زمینه «شبیه سازی شکل شکل‌گیری شبکه‌های کریستالی ناهمسانگرد در پلاسمای غباری» و «اثر نیروی باند رو ماتیو پالس لیزر فمتوثانیه» به منظور فرایند معکوس سازی و شتابدهی الکترون در خلاء، مقالات علمی و آکادمیک ارزنده‌ای دارد.

 شنبه‌شب ٢٨ تیرماه ماموران اطلاعات سپاه که او را زیر نظر داشتند و دریافتند که در منزل تنهاست، وارد خانه شده و به بهانه بازداشت او را دستگیر و سپس با صحنه سازی خودکشی، دکتر الانی را حلق‌آویز کردند.

 آواتودی ضمن تسلیت به خانواده دکتر عمار الانی و اهالی قصرشیرین، از آنها می خواهد: در راستای افشای حقیقت تلاش کنند. ترور دکتر الانی نباید مخفی بماند.