رفتن به محتوای اصلی

نوید رستمی رئیس اطلاعات سپاه شاه آبادغرب کیست ؟

نوید رستمی رئیس اطلاعات سپاه شاه آبادغرب کیست ؟
posted onJuly 18, 2020
noدیدگاه

گزارش ویژه آواتودی از شاه آباد: نوید رستمی فرزند علی رستمی فرمانده اسبق سپاه شهرستان است. او از دو سال پیش بعنوان مسئول اطلاعات سپاه شهرستان تعیین شد. در روزهای گذشته اخبار جعلی پر سر و صدایی توسط دادستانی و اطلاعات سپاه با عناوین بازداشت لیدرهای ضد دین یا دعوت به تظاهرات خیابانی در شهرستان منعکس شده تا قدرت نمایی نوید برای جاه طلبی پست و مقام آینده‌اش تضمین کند.

نوید رستمی بدنبال پوشاندن حقارت‌ها و پیشینه فسادهای مالی و اخلاقی خانوادگی است. همه کسانی که خانواده رستمی را می‌شناسند، از گذشته خانواده آن‌ها اطلاع دارند. علی رستمی از طایفه علیرضاوندی گیلانغرب ولی ساکن شاه آبادغرب است. نفرت مردم ایل و تبار از خانواده رستمی آنقدر بالا بود که زمانی که عبدالرضا رستمی برادر وی کاندیدای مجلس شد به او هیچ رأیی ندادند.

مردم و نزدیکان خانواده رستمی از ماجرای طلاق پسر علیرضا محمدی موحد و دختر علی رستمی اطلاع دارند. موحد دبیرسابق شورای نگهبان؛ بخشدار اسبق مرکزی و بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان و الان عضو نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه است. فرزند وی داماد علی رستمی شد بنحوی که با حمایت پدر خانمش جذب سپاه گردید و در حال حاضر در حفاظت فرودگاه کرمانشاه مشغول بکار است.

آیا نوید از علت طلاق خواهرش از موحد اطلاع ندارد؟

نوید رستمی از فساد املاک پدرش اطلاعی ندارد؟ علی رستمی صاحب چند ملک و مغازه در کرمانشاه است. وی با نفوذ در تعاونی مسکن سپاه شهرستان و استان زمین‌های سهمیه ای شهر را میان نزدیکان توزیع نمود و قطعات بسیاری را برای خود بالا کشید.

نوید رستمی که بر اطلاعات سپاه شهر تکیه زده چرا از افشای روابط ضد اخلاقی خودش با همسر آقای ن نگران است؟

بزرگنمایی فعالیت مبارزان راستین ضد رژیم شاه آبادغرب علیه حکومت فاسد جمهوری اسلامی برای چیست ؟ آیا پوششی برای رسیدن به پست و مقام های امنیتی آینده با پوشاندن پرونده های فساد مالی و اخلاقی خود و خانواده است ؟

نوید رستمی در آبان سال گذشته هنوز عدالت خیابانی جوانان شاه آبادغرب در چهارراه سنگ معدن را بیاد دارد. آواتودی در گزارش های آینده جزئیات خانوادگی رستمی را افشا می‌کند تا عدالت رسانه ای نیز برقرار شود