بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی

گسترش اعتصابات و اعتراضات پرستاران بیمارستانها به وضعیت موجود

گسترش اعتصابات و اعتراضات پرستاران بیمارستانها به وضعیت موجود
posted onAugust 17, 2024
noبۆچوون

در حالی اعتراضات و اعتصابت بیمارستانهای مختلف ایران وارد فاز جدیدی میشود که پرستاران شهرهای مشهد و یاسوج نیز به یاری همکاران خود شتافتەاند.

بنابر گزارشات رسیده به آواتودی، پرستاران و کادر درمان بیمارستان‌های مشهد با برپایی اعتصاب نسبت به پایمال شدن حقوق خود و عدم پاسخگویی مسئولان به مطالبات صنفی و معیشتی این قشر دست به اعتصاب و اعتراض زدند.

در روزهای گذشته این تجمعات و اعتصاب همزمان توسط پرستاران و کادر درمان در چندین نقاط کشور از جمله در بیمارستانهای مختلف استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد وارد فاز جدیدی شده است.

ملحق شدن پرستاران بیمارستانهای یاسوج

همزمان با تداوم اعتراضات، پرسنل و کادر درمان مراکز درمانی شهر یاسوج از جمله در بیمارستان‌های جلیل، بهشتی و سجاد در محوطه دانشگاه علوم پزشکی این شهر در اعتراض به عدم پاسخگویی مسئولان به مطالبات صنفی و معیشتی خود اقدام به برپایی تجمع کردند.

هفته گذشته پرستاران و کادر درمان در استان‌های مختلف با برپایی اعتصاب نسبت به پایمال شدن حقوق خود و عدم پاسخگویی مسئولان به مطالبات صنفی و معیشتی این قشر دست به اعتصاب و اعتراض زدند.

قابل ذکر است، در روزهای گذشته این تجمعات و اعتصاب همزمان توسط پرستاران و کادر درمان در چندین نقاط کشور از جمله در بیمارستانهای مختلف استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، فارس و..‌. استمرار یافته بود.