بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی

نکات گفته نشده در مورد «واکسن کرونا»

نکات گفته نشده در مورد «واکسن کرونا»
posted onDecember 23, 2020
noبۆچوون

انواع واکسن های موجود در بازار با تکنولوژی های جدید عبارتند از: ۱) واکسن های ساخته شده بر پایه تکنولوژی دارویی  mRNA و ۲) تکنولوژی قدیمی استفاده از ویروس مرده.

در تکنولوژی اول قسمتی از پروتیین اسپایک یا همان زائده سطحی ویروس کرونا به کمک آنزیم های درون سلول بدن ساخته می شود و سپس این پروتئین  به سطح غشایی سلول میزبان وارد شده و در نهایت سبب بر انگیختن سیستم ایمنی می شود.
در این میان نکته قابل توجه آن است که ملاها و پزشکان حکومتی برای ترویج ترس بین مردم جهت نزدن واکسن ساخت شرکتهای معتبر دنیا مطالب مختلفی را به صورت انواع فایل های صوتی یا تصویری منتشر نموده اند و متاسفانه بدون هیچ دلیل علمی دست به دست پخش می شود تا بهانه بزرگی برای باقی ماندن و گسترش بیماری کرونا و عدم واردات واکسن آن شود. از دیدگاه علمی لازم است همه بدانند که امکان تغییر ژنتیکی سلول های بالغ بدن در شرایط معمول بسیار ضعیف است مگر در سلولهایی که جهش ژنی در آنها رخ میدهد و در دراز مدت میتوانند تکثیر سرطانی پیدا کنند که در انصورت رشته های DNA  سلول با مکانیسم تقسیم دوتایی تکثیر میشود نه RNA چون رشته های مولکلولی پروتئین mRNA ناپایدار بوده و بلافاصله بعد از ساختن پروتئین یاد شده از بین می رود. ای پروتئین نیز چون فقط بخش کوچکی از ویروس است (یعنی کل ساختار ویروس زنده وجود ندارد) به تنهایی خطر تکثیر و ایجاد عفونت ندارد و عوارض آن مانند استفاده از سایر واکسن ها می باشد ؛ازقبیل درد در محل تزریق و تب مختصر و...
این تکنولوژی توسط شرکت هایی مانند فایزر و مدرنا استفاده می شود و مسلما کشور ایران دارای تکنولوژی ساخت آن نیست.

یکی از چالشهای که جمهوری اسلامی روی آن دست گذاشته است این است که حمل این داروها نیاز به دمای منفی ۷۰ دارد، این دما در نوع ساخته شده توسط شرکت فایزر برای حمل مورد نیاز است و توسط خود کمپانی با استفاده یخ خشک 
ساپورت می شود و در دمای ۲ تا ۸ درجه به مدت پنج روز قابلیت نگهداری دارد.
در واکسن ساخته توسط شرکت مدرنا برای حمل بین کشوری نیاز به فریزر منفی ۲۰ درجه دارد که در فریزر های خانگی نیز این دما قابل دسترسی است و در درمانگاههای محل تزریق در یخچال معمولی بین دو تا هشت درجه تا یک ماه قابلیت نگهداری دارد
ولی وزارت بهداشت حکومت ملایان این اطلاعات ضروری را هرگز به شما نمی دهد.

تکنولوژی دوم که از رده خارج است استفاده از ویروس کشته شده کرونا میباشد که شرکت sinopharma «چین» از آن استفاده کرده است. این تکنولوژی بسیار قدیمی است و هنوز مجوز تجویز عمومی آن حتی در چین صادر نشده است. این واکسن قابلیت نگهداری در یخچال معمولی ۲-۸ درجه را دارد و آنطور که ادعا شده است مثلا هفتاد درصد قابلیت حفاظت دارد!

واکسن شرکت دارویی شفا فارمد که در واقع بسته بندی شده و مهندسی معکوس شده این تکنولوژی بسیار قدیمی است . این شرکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان خمینی بوده و جزو اموال خامنه ای است. لازم است مردم بدانند که واکسن های چینی تحت عنوان «واکسن ایرانی» همان نوع واکسن هایی است که منابع آواتودی فاش ساختند  قرار است فاز انسانی آنها بدون هزینه روی مردم ایران امتحان شود. لازم به یادآوری است که بر روی آن نیز غیرمستقیم اشاره شده که فقط برای مطالعات بالینی است! و احتمالا تیر ماه سال آینده به دست مردم خواهد رسید! 

تمام این ریاکاریها و فریبکاریهای آخوندی در حالیست که علاوه بر کشور های پیشرفته، کشورهای حاشیه خلیج فارس واکسن های مدرن روز ساخت کمپانی هایی مانند فایزر و مدرنا و بیونتک را به مردم خود به رایگان و بدون هیچ هزینه اضافی هدیه می دهند و حتی کشورهایی با درآمد سرانه پایین مانند ارمنستان و ونزوئلا نیز در صف واکسن هستند، اما رژیم ملاهای ایران به بهانه های مختلف از خرید آنها خودداری میکنند و حتی بدروغ میگویند داروها جزو تحریم ها هستند پس واکسن های آمریکایی را هم  نمیتوانند وارد کنند! تنها چیزی که حکومت اسلامی در طول ۴۲ سال بارها ثابت کرده آن است حفظ جان مردم هیچ ارزشی برایش ندارد پس فقط با سرنگونی آن روزگار به نفع همه تغییر خواهد کرد.