بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی

بیانیه تحریم مرحله دوم انتخابات کرمانشاه و شاەآباد غرب!

بیانیه تحریم مرحله دوم انتخابات کرمانشاه و شاەآباد غرب!
posted onSeptember 10, 2020
noبۆچوون

به گزارش آواتودی در بیانیه ای فعالان مدنی و سیاسی مخالف رژیم جمهوری اسلامی در کرمانشاه و شاه آباد غرب مرحله دوم انتخابات را تحریم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

هموطنان!

پس از گذشت ۴۱ سال از عمر نامبارک جمهوری اسلامی، کرمانشاه بیکارترین استان ایران است. در این چهار دهه استبداد و فساد؛ بسیاری از خانواده‌ها و اعضایشان در شهرستان‌های مختلف کرمانشاه زندانی، شکنجه و یا به چوبه دار آویخته شدند.

هنوز اعدام های خیابانی در میادین شهرهایمان را از یاد نبرده ایم. دهها شهید راه آزادی در دیماه و آبان دو سال گذشته تداوم خونریزی جمهوری اسلامی در استان کرمانشاه بوده است. هنوز جوانان مان بدلیل فشارهای سیاسی و اجتماعی، بیکاری و ناامیدی از آینده، تن به مهاجرت های داخلی و یا راهی اروپا و آمریکا می‌شوند، زیرا کرمانشاه جای امنی برای ماندن نیست.

جمهوری اسلامی از ابتدا با ترفند انتخاباتی و فرآیندی غیر آزاد؛ نمایندگان و مدیران فاسد را برای حفظ و ثباتش راهی مجلس و دولت می‌کند. فسادهای کلان در انتصابات، بازارچه ها و پایانه های مرزی از ماهیت رژیمی فاسد و ضد مردمی است. سهم مردم استان از تجارت در مرزها کوله بری و بیکاری بیشتر و سهم مدیران انتصابی و انتخابی چپاول و دزدی و دستبرد به حقوق مادی و معنوی مردم می‌باشد.

کاندیداهای تأیید شده انتخاباتی رژیم مجموعه‌ای از روسپی زادگان، قاتلان، قاچاقچیان، فاسدان، مزدوران و مطیعان هستند که تنها برای سرقت منابع طبیعی و مادی و سرکوب منابع انسانی روی کار می‌آیند. همه آن‌ها وابستگان دستگاههای امنیتی می‌باشند که تنها رأیشان را از ملت می‌گیرند و منافعشان نه برای مردم بلکه برای باند قدرت بوده بنحوی که کرمانشاه در تمام حوزه ی آسیب ها سرآمد کشور است.

بیکاری، اعتیاد، طلاق، خشونت و خودکشی نتیجه مستقیم خواست رژیم و بازوهایش برای تحقیر و تباهی است و هیچ امیدی به بهبود شرایط جز برکناری رژیم نیست. آسیه پناهی؛ بی پناهی که سرپناهش را بر سرش ویران کردند و غیر انسانی جان سپرد و جهانگیر آزادی جانباز جنگ کرمانشاه که بدلیل بی توجهی خودکشی کرد نتایج ۴۰ سال رژیم انسان کش جمهوری اسلامی است.

انتخابات کدام درد مشترک مردم ایران و کرمانشاه را حل کرده است ؟

مراقب باشیم رژیم تلاش می‌کند با سواستفاده از اختلافات قومی و مذهبی و توزیع پول، انتخابات دور دوم را به خیال خودش پر شور نشان دهد. حتی در شرایط کرونایی سلامت جامعه برایشان مهم نبود و مردم را به جلساتی دعوت می‌کردند که آلوده به این ویروس کشنده بود و برای نشاط انتخابات بی رونق خود حاضر شد جان همه شما را در معرض خطر قرار دهد.

در پاسخ به نیات پلید و فریبکارانه رژیم؛ از مردم کرمانشاه و شاه آباد غرب درخواست می‌کنیم؛ مرحله دوم انتخابات را در روز جمعه ۲۱ شهریور بمانند اسفند سال گذشته تحریم کنند.

فعالان مدنی و سیاسی مخالف رژیم در استان کرمانشاه!