بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی

دادستانی که بنام اسلام به نوجوانان تجاوز می‌کند!

افشاگری آواتودی از  تجاوز جنسی به نوجوانان توسط دادستان!
افشاگری آواتودی از  تجاوز جنسی به نوجوانان توسط دادستان!
posted onAugust 1, 2020
noبۆچوون

محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب سنندج که پیشتر رییس حفاظت اطلاعات دادگستری کردستان بوده، با شکایت ۳ نفر از نوجوانان کردستان به قوه قضاییه در مظان اتهام همجنسگرایی و تجاوز جنسی قرار گرفته است.

این سه نوجوان و جوان که ۱۶ و ۱۷ و ۲۰ ساله به نام های سامان و. و محمد الف و زانیار ق هستند در شکایت مشابه خود بیان داشته اند: ما را به علت مصرف مشروب الکلی در آبیدر سنندح دستگیر کردند و نزد دادستان جباری بردند. او درب اتاق را بست و تهدید کرد که علاوه بر مشروب اتهام عضویت در «گروهک های ضد انقلاب کردی» بر شما وارد است و بازداشت هستید! ما خیلی ترسیده بودیم و واقعا فکر می کردیم، کارمان تمام است. محمد جباری گفت بیرون صبر کنید تا نامه بازداشت شما را بنویسم، ساعت اداری تمام شد و دو ساعت دیگر هم معطل شدیم، ساعت ۴ جباری از اتاقش بیرون آمد و  گفت بروید ساعت ۶ به این آدرسی که میدهم (محفوظ پیش آواتوددی) بیایید ببینم می توانم کمکتان کنم یا نه، ما به آدرس رفتیم.

یک آپارتمان در محله سعدی سنندج بود، جباری درب را باز کرد و ما را داخل برد، کلی صحبت و نصیحت کرد و مدام اسلحه خود را نشان می داد و بعد از ما خواست که با او رابطه جنسی داشته باشیم، و گفت برای هر بار هم مبلغی به ما می دهد و پرونده را هم می بندد! از روی ترس انجام دادیم، اما بعد متوجه شدیم از ما فیلم گرفته است و گفت اگر جایی حرفی بزنیم تصویر صورت خودش را در فیلم حذف می کند و آبروی ما را میبرد، به همین دلیل ترسیدیم تا اینکه با مشورت یک وکیل اقدام به شکایت نمودیم.

خانواده این شاکیان را تهدید کرده اند تا سکوت کنند!