رفتن به محتوای اصلی

اختصاصی/ با آشکار شدن باند مافیایی علی انصاری، افشاگری‌های چهار سال پیش آواتودی تائید شد

اختصاصی/ با آشکار شدن باند مافیایی علی انصاری، افشاگری‌های چهار سال پیش آواتودی تائید شد
سند افشا شده‌ از قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که نشان می‌دهد علی انصاری بخاطر بزرگترین اختلاس تاریخ ایران محاکمه و محکوم شده است
posted onFebruary 24, 2024
noدیدگاه

در میان جدیدترین اسناد افشا شده از قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، سندی آشکار شده است که با قطعیت تمام بزرگترین اختلاس و دزدی تاریخ ایران توسط باند تبهکاری علی انصاری را نشان و تائید می‌کند. چهار سال پیش آواتودی اسناد کاملی را منتشر کرده بود که دال بر انجام این اختلاس و دزدی می‌کرد، حال بعد از چهار سال این افشاگری آواتودی تائید شده است.

آواتودی، چهار سال قبل اسناد کاملی ارائه کرده بود که نشان می‌داد، علی انصاری با همکاری حلقه‌ای از سران فاسد حکومتی یکصدوچهل‌هزار میلیارد تومان که در آن تاریخ معادل چهارده میلیارد دلار آمریکا ارزش داشت را به کمک رییس وقت بانک مرکزی ولی‌الله سیف در قالب اضافه برداشت بانک آینده از منابع بانک مرکزی اختلاس و از کشور خارج کرده است.

اگرچه این موضوع در آن زمان به شدت از طرف رسانه‌های وابسته به سپاه تروریستی پاسداران و صداوسیمای امپراطوری دروغ تكذیب شد ولی خیلی زود آثار تورمی اضافه برداشت بانک آینده (دزدی علی انصاری) از بانک مرکزی به صورت سقوط ناگهانی ارزش پول ملی و افزایش افسار گسیخته قیمت دلار ظاهر شد و ناترازی بانک آینده همچنان در حال تحمیل تورم به همه ایرانیان است.

در گزارش مذکور آمده بود که هنوز افراد باوجدان و وطن‌پرستی در وزارت اقتصاد و معاونت مالی وزارت تروریستی اطلاعات و قوه قضاییه به رغم فشار سران فاسد حکومت در تلاش برای پیگیری این موضوع هستند.

حال بعد از گذشت چهار سال، سند افشا شده قوه قضاییه اثباتی بر ادعای آواتودی می‌باشد و نشان می‌دهد که کارشناسان مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی علیه علی انصاری و تیم تبهکار او طرح شکایت کرده و بزرگترین دزدی تاریخ ایران توسط علی انصاری را در دادگاه اثبات نموده‌اند و قاضی شجاع پرونده حکم محکومیت علی انصاری به محاربه و افساد فی الارض از طریق اخلال در نظتم بانکی و اخلال در نظام اقتصادی کشور را صادر کرده است.

با آشکار شدن باند مافیایی علی انصاری، افشاگری‌های چهار سال پیش آواتودی تائید شد
علی انصاری، شخصی که حمایت سران جمهوری اسلامی بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را انجام داد

ولی با مداخله حامیان پشت پرده علی انصاری بلافاصله تیمی شامل رئيس‌جمهور (رئيسى) و رئيس دفتر رئیس جمهور (اسماعیلی) و دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی (شمخانی) و وزیر اقتصاد (خاندوزی ) و رئیس قوه قضائیه مامور برخورد با کارشناسان شریف وزارت دارایی و قاضی شجاع پرونده می‌شوند. در نتیجه فورا این حکم لغو و پرونده مختومه اعلام می‌شود.

فاجعه اینجاست که قاضی شریف این پرونده به همراه هفت کارشناس شجاعی که اقدام به این عمل جسورانه در مبارزه با مافیای علی انصاری کرده بودند با اتهام واهی "تبانی و اقدام علیه امنیت ملی و جاسوسی و همکاری با رژیم صهیونیستی" بیش از یکسال است که در بازداشت به سر می‌برند. این در حالی است که مافیای علی انصاری همچنان به صورت سازمان یافته مشغول غارت و چپاول سفره مردم است.

اینکه حامی پشت پرده علی انصاری چه کسی است و اموال غارت شده را علی انصاری در کجا پنهان کرده است؟ به زودی اسناد کاملی از محل دقیقی که علی انصاری اموال سرقت شده ملت ایران را در آن مخفی کرده است ارائه می‌دهیم.