بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی

برگی از جنایات خامنه ای!

برگی از جنایات خامنه ای!
posted onAugust 9, 2020
noبۆچوون

وحید دامور ٣٠ سالە از ملارد کرج در ۲۶ آبان ٩٨ در کرج جاده ملارد در جریان قیام مردم توسط پایگاه بسیج همان محل با شلیک دو گلوله مستقیم زخمی شد. پس از انتقال وحید دامور به بیمارستان که زخمی شده بود، ماموران اطلاعات او را از خانواده‌اش ربودند و خود به قتل رساندند. سپس به خانواده دامور گفتند که وحید کشته شده و تاکید کردند پس از سه روز در ۲۸ آبان جنازه را کالبدشکافی کرده و تحویل مراجع کفن و دفن داده اند. ولی اجازه ندادند جنازه را خانواده اش ببیند، زیرا ارگان‌های بدن او را برای فروش در آورده بودند.

زمانی که سعید دامور برادر وحید دامور جان باخته راه آزادی اعتراض کرد و گفت می‌خواهد جنازه برادرش را ببیند، چند تن از اعضای اطلاعاتی بر سرش ریخته و پس از ضرب و شتم فراوان به او اتهام لیدر تظاهرات را زده و پنج روز بازداشت کردند.

در بازداشتگاه وزارت اطلاعات و زمانی که فهمیدند سعید دامور بر سر دیدن جنازه برادرش تاکید می کند، از بیم آشکار شدن حقیقت سعید را بدون هیچ گناهی هشت ماه بازداشت و با اتهامات کاملا ساختگی و پرونده سازی سراسر کذب  تحت عنوان اقدام علیه امنیت ملی، به یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کردند.

برگی از جنایات خامنه ای!

 جنازه جان باختگان راه آزادی وحید دامور را بدون اجازه دیدن آن با همراهی ماموران و مشروط  بر آنکه رسانه‌ای نشود و مراسم تشییع برگزار نشود، بی سروصدا در بهشت سکینه کرج به خاک سپردند.

برگی از جنایات خامنه ای!

 این تنها برگی کوچک از دفتر جنایات سید علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی است. این سرنوشت تلخ برای تعداد زیادی از جوانان ایرانی اتفاق افتاده است.