رفتن به محتوای اصلی

بزرگترین باند تجاوز به زنان و دختران جوان شهرستان سردشت، اعضای مخبر سپاه پاسداران از آب درآمدند!

بزرگترین باند تجاوز به زنان و دختران جوان شهرستان سردشت، اعضای مخبر سپاه پاسداران از آب درآمدند!
از راست بە چپ:  کامران عبداللهی )مارغان( رضا سیدی )کوله سه( و علی آتین
رمزگشایی آمار بالای خودکشی زنان در سردشت!
posted onSeptember 26, 2021
noدیدگاه

در شهرستان سردشت دهها زن و دختر جوان قربانی باند متجاوز وابسته به سپاه پاسداران شده‌اند. تیم سردشت آواتودی پس از تحقیقات در مورد پرونده یک دختر جوان ۲۰ ساله (نام محفوظ) که توسط یک گروه مورد تجاوز قرار گرفته، دریافت که اعضای اصلی این باند مستقیم عضو مخبر سپاه پاسداران هستند.

 کامران عبداللهی (مارغان) رضا سیدی (کوله سه)، شورش قنه و علی آتین، اعضای اصلی باند تجاوز به زنان و دختران شهرستان سردشت و مسلح به سلاح کمری سپاه هستند. رضا سیدی و علی آتین پس از شکایت خانواده یکی از قربانیان تجاوز دستگیر شده‌اند ولی با توصیه سپاه پاسداران و رشوه پرونده آنها در پزشکی قانونی دستکاری شده و قرار است آزاد شوند.

رضا سیدی خلافکار سابقه دار چند سال پیش خواهر خود را مقابل دیده دختر ۴ ساله اش به قتل رساند، با پادرمیانی و فشار اطلاعات سپاه تبرئه و آزاد شد.

بنا به گزارش رسیده به آواتودی به رغم آنکه علی آتین پس از شکایت خانواده یکی از قربانیان بازداشت شده و در زندان به اتهام تجاوز اعتراف کرده از طریق نهادهای امنیتی درصدد بستن پرونده و دستکاری تحقیقات پزشکی قانونی هستند. همزمان برادر رضا سیدی که همدست این باند مخوف است به طور علنی نه تنها خانواده یکی از شاکیان، بلکه خانواده فعالان مدنی سردشت را هم تهدید کرده و گفته است هر کسی نسبت به اعمال کامران عبداللهی، رضا سیدی و بقیه اعضای مخفی سپاه پاسداران اعتراض کند، به او هم تجاوز میشود! این باند همچنین عامل تولید مواد ماده مخدر شیشه هستند.

طبق تحقیقات آواتودی تاکنون دستکم ۴۵ زن و دختر جوان قربانی این باند مخوف و متجاوز بوده و دستکم  ١٠ تن از قربانیان خودکشی کرده‌اند و دلیل خودکشی آنها تجاوز این گروه بوده است.

 ‎یکی از شاهدان عینی که نخواست نامش فاش شود به آواتودی گفته که در یک خودرو در مسیر سردشت-ربط پنج نفر که چهره یکی از آنها را کاملا شناخته و کامران مارغانی بوده به او تجاوز کرده‌اند و این زن قربانی بخاطر آنچه آبروی خانوادگی توصیف کرده هرگز درباره این جنایت صحبت نکرده است.

‎شاهد عینی دیگری گفته: «زمانی که همراه ‎با سه خانم دیگر برای تفریح به خارج شهرستان سردشت رفته بود، کامران عبداللهی مارغانی با یکی از هم دستانش با سلاح سرد به ما حمله کرده و از من خواست با این بهانه که بدون اجازه در ملک خصوصی آن‌ها نشسته بودم، با آنها بروم! ولی زمانی که گفتم از کدام خانواده و عشیره هستم و حساب شما را خواهم رسید... ترسید و صرفنظر کرد!»

‎ باند جاش سپاهی کامران مارغانی و رضا سیدی از بیم بر ملا شدن حقایق با همکاری پیجهای مشکوک برای انحراف افکار عمومی اخبار جعلی را منتشر کردند تا از اهمیت افشاگری کاسته شود و در این راستا اسامی افرادی چون «هیمن مارغانی» را بعنوان متجاوز منتشر کردند تا مخاطبین با دیدن اخبار جعلی نسبت به اخبار درست و اصلی تجاوز باند جاش-سپاهی نیز بدبین و ناباور شوند. در حالیکه هیمن مارغانی هیچ ارتباطی به این باند نداشته و اساسا در تجاوز زنجیره ای مشارکتی نداشته است!

‎جدا از این باند کامران مارغانی و رضا سیدی هر بار که به یک زن یا دختر جوان تجاوز کردند، افرادی تازه وارد را به مشارکت در جرم تجاوز وادار کردند تا همدستان خود را افزایش داده و باند را گسترش دهند.

‎ جوانان شرافتمند سردشت اعضای این باند و همدستانش را آتش به اختیار مجازات کنید. این باند عامل افزایش خودکشی زنان در سردشت بوده و آواتودی اسامی ١۵ قربانی را در اختیار دارد که به دلیل حساسیت اجتماعی منتشر نکرده است. اجازه ندهیم که حمایت سپاه و نهادهای امنیتی این گروه فاسد و متجاوز را از چنگال عدالت مردمی نجات بدهد.