تجاوز إلى المحتوى الرئيسي

عبدالرضا مصری، پرورش یافته روسپی خانه خیابان سیروس!

عبدالرضا مصری، پرورش یافته روسپی خانه خیابان سیروس!
posted onAugust 9, 2020
noتعليق

افشاگری آواتودی از زندگی سراسر فساد عبدالرضا مصری ولایتمدار و نماینده فعلی کرمانشاه و شکنجه‌گر و قاتل در زندان دیزل آباد در دهه ۶۰ که دهها جوان کرمانشاهی را تیرباران و به دار اعدام سپرد.

عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در محله فیض آباد بدنیا آمد، اما بعدها ساکن محله سیروس شد. پدر را در همان کودکی از دست می‌دهد و در روسپی خانه متعلق به مادرش با دیوارهای حیاط کاهگلی در خیابان سیروس بزرگ می شود. 

عبدالرضا مصری، پرورش یافته روسپی خانه خیابان سیروس!

مادر عبدالرضا مصری روسپی خانه‌ شخصی اش را اداره می‌کند و در لوای نظافتچی مرکز بهداشت همراه و همکار «نقره کرمانشاهی» خانم بزرگ تن فروشان مشهور کرمانشاه و نظافتچی روسپی خانه توکل آباد هم میشود. «نقره» مدیر این مرکز تن فروشی کرمانشاه بود.

بعد از انقلاب و پس از اینکه علی فلاحیان در اوایل سال ۱۳۶۰حاکم شرع کرمانشاه شد، مادر عبدالرضا مصری امور نظافت منزل فلاحیان را به دست گرفت و فاحشه های متعددی را به تخت خواب حاکم شرع علی فلاحیان می فرستاد. از اینجا بود که بازار مصری سکه شد و به سیستم قضایی کرمانشاه راه یافت.

در زمان حاکم شرعی فلاحیان، عبدالرضا مصری موقعیت های ویژه‌ای به دست آورد و زندگی جدید را به یمن علی فلاحیان، در نقش دادیار دادستانی کرمانشاه و بعنوان سربازجو و شکنجه گر آغاز کرد. تا جایی که عبدالرضا مصری در سال ۶۷ نماینده دادستان انقلاب و عضو کمیته مرگ زندان دیزل آباد کرمانشاه شد. 

مادران پاک قربانیان دهه ۶۰ و بسیاری از مردم کرمانشاه هیچ نمی‌دانستند فرزندانشان توسط یک پرورش یافته روسپی خانه به کام مرگ روانه شده اند!

مناصب قضایی، نمایندگی مجلس، وزارت و سفارت عبدالرضا مصری از روسپی خانه خیابان سیروس کلید خورد و با خون های به زمین ریخته بهترین فرزندان کرمانشاه و کل ایران در زندان دیزل آباد تکمیل شد.

مصری پرورش یافته در دامان فاحشه خانه‌های قبل از انقلاب که در دهه شصت با کمتر از سی سال سن او را به جنایتکاری خونریز تبدیل کرده بود، در دوره وزارت و گسترش و شیوع مواد مخدر بیشتر از پیش در منجلاب فساد و چپاول بیت المال فرو رفت.

عبدالرضا مصری پس از نشستن بر کرسی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی در میانه دهه هشتاد خورشیدی، توزیع انحصاری متادون در استان کرمانشاه را با اعمال نفوذ و با دستور و دستخط شخص وزیر بهداشت وقت به "یاسر" (حامد)  فرزند معتادش واگذار کرد و این حکم به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابلاغ شد. بر اساس گزارش های محرمانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یاسر بیش از ۹۰ درصد متادون دریافتی را توزیع نکرده و در بازار سیاه کرمانشاه بفروش رسانده بود. 

عبدالرضا مصری این فرزند روسپی خانه خیابان سیروس اشک مادران زیادی را برای جنایت هایش در آورد. جنایت کرد و خون ریخت تا دوران گذشته خانوادگی اش را در لباس انقلابی گری بپوشاند. از مصری سه فرزند بجای مانده که یا معتادند یا به بیماری لاعلاج گرفتار شده اند.
در آینده پرونده های ویژه دیگری از عبدالرضا مصری منتشر می‌شود.