Skip to main content

تکثیر سعید طوسی در سراسر کشور! مسلم دارپنج معروف به سعید طوسی بسیج کیست؟

تکثیر سعید طوسی در سراسر کشور! مسلم دارپنج معروف به سعید طوسی بسیج کیست؟
posted onMay 28, 2020
nocomment

به گزارش آواتودی از کرمانشاه با شکایت سازمان میراث فرهنگی کرمانشاه از مسلم دارپنج (معین)  مسئول فضای مجازی بسیج، وی در دادگاه بدوی به دو سال حبس تعزیری محکوم شده است.

«تیترنیوز» رسانه وابسته به اطلاعات سپاه کرمانشاه، تنها منبع خبری است که بشکل مشکوک و بصورت ابهام آمیز و جعلی با مخفی کردن مسوولیت اصلی محکوم، اقدام به انتشار این خبر کرده است.

مسلم دارپنج اصالتاً اهل دیزگران بخش حمیل از توابع شهرستان شاه آبادغرب است. پدرش هوشنگ دارپنچ است که پس از انقلاب بدلایلی که مردم زادگاه وی از آن اطلاع دارند، به معین تغییر شناسنامه داد! وی فردی بی‌سواد و فاقد تحصیلات دانشگاهی بود که در دوره محمود احمدی نژاد فرماندار دالاهو و شاه آبادغرب شد و در حال حاضر از اعضای شورای نگهبان استان کرمانشاه است.

دارپنج ( معین ) که خود را یک انقلابی و حزب الهی به دیگران معرفی می کند از نظر مردم روستای خود شهره عام و خاص است. تنها کافی است علت تغییر شناسنامه خانوادگی شان را پرسید!

فرزندش مسلم، ضمن پیوستن به اطلاعات سپاه و مزدوری برای اداره اطلاعات کرمانشاه با هدایت آن‌ها وارد عرصه رسانه ای کرمانشاه شد و مدیریت سایت مرصادنیوز را برعهده گرفت . وی همچنین با نفوذ امنیتی ها مسئول بخش استان های خبرگزاری مهر کشور شد تا اینکه از طریق محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین به تهران رفت و در تیرماه ۹۷ بعنوان مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج کشور معرفی شد.

مسلم دارپنج که از عوامل تازه به دوران رسیده  فساد است پس از برگزاری گردهمایی فعالان فضای مجازی استان بوشهر که دو سال پیش برگزار شد، به سعید طوسی بسیج معروف شد. برخی شرکت کنندگان همایش مزبور در شکایتی به دفتر فرمانده بسیج مستضعفین نسبت به اذیت و آزار خود خواستار برکناری و پیگرد قضایی وی شدند. نامه شکات به بهانه‌های واهی مورد بی توجهی قرار گرفت و پاره شد و عملاً پیگیری نگردید. در مقابل برخی شاکیان مورد تهدید قرار گرفتند.

پس از بی نتیجه ماندن شکایت ها؛ بسیاری از فعالان بسیجی فضای مجازی از شرکت در جلسات و نشست های بعدی خودداری می‌کنند و به وی لقب سعید طوسی بسیج دادند ( تجاوز به بسیجیان).

دامنه فساد اخلاقی وی چنان بالاست که روابط متعدد جنسی او با خبرنگاران رسانه‌های وابسته به بسیج و مرصادنیوز مشهور است . طوسی بسیج با بهره گیری جنسی از زنان حوزه فضای مجازی بسیج و تغذیه مادی، از آن‌ها می‌خواهد در شبکه‌های اجتماعی به تمجید او بپردازند تا مورد توجه فرماندهان سپاه قرار بگیرد. مورد دیگر؛ شبکه فساد وی در نارمک تهران است که در گزارش های بعدی مفصل به آن پرداخته می‌شود.

مسلم دارپنج همچنین با سواستفاده از موقعیت همسرش برای دریافت پول‌های بی حساب و کتاب و فساد مالی، بهره برداری می‌کند و طعمه وی برای بالاکشیدن پول بیت المال است . «شیوا گرامی» که از کارمندان استانداری کرمانشاه است، سال هاست بر خلاف قانون و بدون انتقالی به تهران در محل کار خود حاضر نمی‌شود، اما حقوق و مزایای خود را کامل دریافت می‌کند!

شیوا با بهره گیری از رانت های اقتصادی بازارچه  مرزی پرویزخان، پول‌های فراوانی به جیب‌ همسرش  هدایت کرده است. وی عامل پنهان کسب پول‌های بادآورده شوهرش می باشد.

جزئیات بیشتر فسادهای خانواده هوشنگ دارپنج از جمله دریافت پولهای کلان انتخاباتی در اسفند سال گذشته برای تأیید صلاحیت کاندیداها به مرور افشا می‌شود.