Ana içeriğe atla

اختلافات در نیروی انتظامی برای تکذیب خبر سرقت از منزل استاندار کرمانشاه با چه هدفی؟

اختلافات در نیروی انتظامی برای تکذیب خبر سرقت از منزل استاندار کرمانشاه با چه هدفی؟
اختلافات در نیروی انتظامی - بهمن حاجی خانی کیست ؟ هدیه منزل گلستان.
posted onJanuary 30, 2022
noyorum

آواتودی/ هفته گذشته در خبری اختصاصی و ویژه سرقت منزل شخصی بهمن حاجی خانی ( امیری مقدم ) استاندار جدید کرمانشاه را افشا کرد. بر اساس اطلاعات بدست آمده پس از افشاگری آواتودی، اختلافات میان استانداری و رده های فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه بالا می گیرد و فرمانده نیروی انتظامی استان تحت فشار شدید وزارت کشور حاضر به تکذیب خبر نمی شود.  در پی آن علی مهرتاش جنایتکار امنیتی در دهه شصت و هشتاد، سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه را تحت فشار قرار داد تا دو روز بعد خبر سرقت از منزل استاندار را در بیانیه ای عجولانه و متناقض تکذیب نماید. باند حاجی خانی عرف سیاسی را کنار می گذارد و رده پایین انتظامی خبر واقعی مرتبط با بالاترین مقام استان و رئیس شورای تأمین را تکذیب می کند.

پس از آن مهرتاش از طریق دستگاه امنیتی، مزدبگیران رسانه ای و معروف امنیتی استان را بکار می گیرد تا تکذیبیه را منتشر کنند که با تمسخر مردم کرمانشاه مواجه شده است. سرقت از منزل استاندار سبب خوشحالی مردم کرمانشاه شده است.

باند حاجی خانی و مهرتاش در خصوص سرقت اسناد، با فرار به جلو از تبعات احتمالی افشای مدارک در فضای مجازی می ترسند. 

آواتودی افشاگری می کند: منزلی که لوازم و اسناد علی مهرتاش و بهمن حاجی خانی از آن به سرقت رفته در دوره خاتمی و  برای یک زایمان بطور رایگان به وی هدیه شده است! هدیه منزل چند صد متری به حاجی خانی به دوران محمد خاتمی در دولت اصلاحات بر می گردد. در آنزمان وام های سه میلیونی خود اشتغالی به بیکاران کرمانشاه پرداخت می شد و استان تبدیل به پیکان های اوراقی شده بود، ولی به پاسدار مزدور رژیم برای زایمان همسرش منزل هدیه می دادند!

آوتودی فاش می کند: نام واقعی استاندار کرمانشاه «بهمن حاجی خانی» است که به امیری مقدم تغییر یافته و تا زمان افشای این خبر از مردم پنهان مانده است. این شبکه به علت تغییر شناسنامه دست یافته و در افشاگری بعدی علل تغییر شناسنامه استاندار و اطلاعات واقعی از پرونده جنایت های علی مهرتاش منتشر می شود. 

تکذیب به افشای بیشتر باند بهمن حاجی خانی شتاب می بخشد. زمان برای تکذیب نیست. مردم کرمانشاه با افشاگری به شب سیاه شب پرستان پایان می دهند!