Skip to main content

اختصاصی آواتودی: رهایی محسن رضایی از طرح حذف توسط حسن روحانی!

اختصاصی آواتودی: رهایی محسن رضایی از طرح حذف توسط حسن روحانی!
posted onFebruary 14, 2021
nocomment

 بنا به گزارش ویژه‌ای که از منابع داخلی جمهوری اسلامی به آواتودی رسیده، طرح حذف محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط تیم حسن روحانی رئیس جمهور ناکام ماند. ظهر روز شنبه ۲۵ بهمن ١٣٩٩ در حالی که محسن رضایی بر سر راه رفتن به شهرستان تایباد در جنوب مشهد برای گفتگویی کوتاه با تعدادی از کامیون داران راننده‌های مرز «دوغارون» در مجاورت گمرک مرزی «اسلام‌قلعه» دیدار کرد، لحظاتی پس از ترک محل بمب حاوی C4 منفجر شد و آتش‌سوزی مهیبی را ایجاد کرد که حدود ۵۰ کشته برجای گذاشت. بنابراین گزارش محاسبات عوامل حرفه‌ای اطلاعاتی تیم حسن روحانی ظهر روز شنبه در حد یک دقیقه فاصله زمانی اشتباه باعث شد محسن رضایی جان سالم به در ببرد.

 در گزارش رسانه های حکومتی هیچ اشاره ای به انفجار مادهC4 و حضور افرادی از تیم حسن روحانی ساعاتی پیش از ورود محسن رضایی در محل انفجار، نشده است. آواتودی برای حفظ امنیت منابع خود از جزئیات بیشتر و انتشار اسامی عوامل بمب گذاری و اسامی تعدادی از کشته شده های نیروهای امنیتی در انفجار اسلام‌قلعه فعلا خودداری می‌کند. 

اکنون سازمان اطلاعات سپاه پاسداران مسئولیت بررسی رویداد انفجار اسلام قلعه را برعهده گرفته و نمی‌توانند به راحتی حقایق را پنهان و مسوولیت انفجار را به گردن گروههای مخالف بیاندازند.