رفتن به محتوای اصلی

ارتش اسرائیل محل اختفای اعضای جهاد اسلامی را در مرکز و جنوب غزه بشدت بمباران کرد

ارتش اسرائیل محل اختفای اعضای جهاد اسلام را در مرکز و جنوب غزه بشدت بمباران کرد
بمباران محل اختفای تروریست‌های گروه جهاد اسلامی
posted onMarch 3, 2024
noدیدگاه

نیروی دفاعی اسرائیل از آغاز مجموعه عملیات‌هایی علیه نیروهای تروریستی جهاد اسلامی در جنوب و مرکز غزه خبر داد. این عملیات‌ها بیشتر شامل بمباران هوای مناطق اختفای تروریست‌ها می‌باشد.

شامگاه شنبه، ١٢ اسفندماه، ویدئوهایی از بمباران سنگین مناطقی از جنوب و مرکز غزه توسط نیروی هوایی اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. ارتش اسرائیل در اکاونت خود در ایکس اعلام کرد آن در حال بمباران محل اختفای تروریست‌های گروه جهاد اسلامی هستند.

ارتش اسرائیل محل اختفای اعضای جهاد اسلام را در مرکز و جنوب غزه بشدت بمباران کرد
بمباران شدید مناطق مرکزی و جنوبی غزه در مبارزه با تروریست‌های جهاد اسلامی

برپایه ادعای اسرائیل، آن‌ها علیه یک گروه از تروریست‌های جهاد اسلامی که در یک مرکز وابسته به حماس جمع شده بودند دست به عملیات زده‌اند. تاکنون آماری از تلفات این حملات منتشر نشده است.

همچنین ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای دیگر از کشته شدن سه سربازش در درگیری‌های روز گذشته، در مناطق جنوبی غزه خبر داد. بیانیه مذکور یادآور می‌شود این سربازان در درگیری تن به تن و نزدیک به تروریست‌های حماس خان خود را از دست داده‌اند.

حمله به غزه
سه سرباز کشته شده اسرائیل در جنگ با تروریست‌ها

از سوی دیگر در ساعات پایانی امشب، ١٢ اسفندماه، نیروی دفاعی ارتش اسرائیل با انتشار تصاویری از چمد حمله هوایی به دو ساختمان متعلق به حزب‌ الله در جنوب لبنان خبر داد.

پیشتر اسرائیل اعلام کرده بود که ساختمانی را در روستای رامیه در استان بنت جبیل، بمباران و با خاک یکسان کرده است. اسرائیل مدعی است که حزب الله از ساختمان‌های مذکور برای مقاصد تروریستی بهره برده است.

صبح امروز نیز یک پهپاد ارتش اسرائیل خودروی یک فرمانده ارشد حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار داد که طی آن فرمانده مذکور و دو همراهش کشته شدند.