رفتن به محتوای اصلی

گزارش ویژه/ آواتودی جنایت‌های یک باند مافیایی وابسته به جمهوری اسلامی در کردستان را افشا می‌کند

گزارش ویژه/ آواتودی توطئه‌های یک باند مافیایی وابسته به جمهوری اسلامی در کردستان را افشا می‌کند
امیر رجبی، سردسته باند مافیایی مورد حمایت جمهوری اسلامی
برای اولین بار، آواتودی هویت و جنایت‌های یک باند مافیایی مورد حمایت دادگستری و سازمان اطلاعات استان کردستان را، برملا می‌کند
posted onFebruary 18, 2024
noدیدگاه

برپایه‌ی اطلاعاتی که از چندین منبع موثق بدست آواتودی رسیده است، یک باند مافیایی به رهبری امیر رجبی حسین آباد، اهل شهرستان بیجار، طی سال‌های اخیر بویژه در طول قیام زن، زندگی، آزادی با حمایت و هدایت دادگستری و سازمان اطلاعات استان کردستان، مرتکب جنایت‌های متعددی علیه شهروندان بی‌دفاع شده است.

امیر رجبی برای تحقق برنامه‌ها و اجرائی کردن توطئه‌های پلیدش، خود را پسر سردار رجبی، فرمانده پیشین سپاه تروریستی سنندج جا زده است در حالیکه گفته می‌شود سردار رجبی اصلا پسر نداشته و تنها دو دختر دارد.

برپایه اطلاعاتی که بدست آواتودی رسیده است، امیر رجبی یک کارمند اخراجی نیروی تروریستی انتظامی می‌باشد که با همکاری برخی از لات‌ و اوباش‌های سنندج و نیز حمایت یکی از قضات دادگستری بنام علیرضا فاریابی، دست به انجام صدها جنایت‌ زده‌اند از جمله آدم ربایی، شکنجه شهروندان جهت گرفتن امضا، ضبط زمین و خانه، اخاذی و پرونده‌سازی.

 قاضی علیرضا فاریابی، قاضی شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج میباشد. او از جمله کسانی بوده مسئولیت برخی از پرونده‌های بازداشت شدگان قیام زن، زندگی، آزادی را برعهده داشته است.

بنابر اسنادی که توسط برخی از قربانیان این باند مافیایی بدست آواتودی رسیده است، صدها پرونده قضایی علیه امیر رجبی و نوچه‌هایش، در شهرهای کامیاران، سنندج، مریوان و دیواندره موجود است اما بدلیل حمایت‌های دادگستری، اطلاعات و سپاه پاسداران سنندج، هیچ حکمی علیه این باند مافیایی و مزدور جمهوری اسلامی، صادر نشده است.

باند مافیایی مذکور طی سال‌های اخیر ده‌ها مالک زمین، آپارتمان و خانه را ربوده‌ و با شکنجه آن‌ها و با توسل به تفنگ، آنان را مجبور به امضای قرارداد انتقال املاکشان به امیر رجبی کرده‌اند. رجبی و باند تبهکارش همچنین آن‌ها را تهدید کرده‌اند که اگر پای قرارداد را امضا نکنند علیه آن‌ها در دادگاه سنندج تحت عنوان "همکاری با احزاب کردستان یا رهبری آشوبگران" پرونده سازی خواهند کرد.

باند مافیایی رجبی مطمئن است که اگر کسی هم علیه‌اش به دادگاه شکایت کند با حامیانی که دارد هیچ حکمی علیه او صادر نخواهد شد.

از سوی دیگر برپایه شهادت شهروندان و مدارکی که در دست آواتودی می‌باشد، این باند مافیایی در طول قیام ژینا در کردستان، با حضور در حاشیه اعتراضات و عکس گرفتن از معترضین، از شهروندان اخاذی میكردند. باند مافیایی مذکور، صاحبان عکس‌ها را تهدید می‌کردند اگر آنچکه می‌خواهند را انجام ندهند علیه‌شان پرونده‌سازی خواهند کرد.

آواتودی از طریق این گزارش همچنین اعلام می‌کند، مدارک هویتی تمام اعضای باند مافیایی امیر رجبی را در اختیار دارد.