Ana içeriğe atla

کشتی کردستان در باطلاق فساد و سومدیریت!

کشتی کردستان در باطلاق فساد و سومدیریت!
posted onApril 21, 2021
noyorum

این ویدیوی سه کشتی گیر تیم کشتی کردستان است که ناباورانه نیمه شب در وسط راه سنندج-قروه به اجبار توسط مربی تیم پیاده شده اند، تنها به خاطر این که رییس هیات کشتی کردستان از اینکه آنها و مربی شان در زیر سلطه اش نیستند خشنود نیست و به همین خاطر و در یک اقدام بی‌سابقه این گونه این ورزشکاران را تنبیه کرده اند.

سالهاست کشتی کردستان که زمانی یکی از قطب‌های اصلی ورزش کشتی در کل کشور بود و کشتی گیرانی با عناوین جهانی و آسیایی را در عرصه بین‌المللی داشت به خاطر اختلافات مسولین نابود شده است. کشتی‌گیران در میان دعوای مسئولینِ خود خواه و فاسد قربانی شده‌اند. 

رئیس هیئت کشتی کردستان جمشید خیرآبادی است فردی که بدون هیچ سابقه و عنوان قهرمانی به یکباره و یک شبه با اعمال نفوذ عبدالله عزیزی ورزشکار و مهره شناخته شده نیروهای امنیتی به عنوان مربی تیم ملی ایران منصوب شد. او پس از آن با نوشتن و تقدیم کتاب به محمد بنا و تملق مربی ذوب شده در قاسم سلیمانی مربی تیم آذربایجان نیز شد. در سال ۸۸ پس از سفر علی خامنه ای به کردستان در حالی که بسیاری از افراد شناخته شده و چهره های محبوب مردمی از جمله ورزشکاران بازداشت و تحت نظر قرار گرفتند جمشید خیرآبادی به عنوان نماینده ورزش کردستان در مقابل علی خامنه ای سخنرانی و به او خوش آمد گفت. اکنون اختلافات عبدالله عزیزی و جمشید خیرآبادی دامن کشتی کردستان و کشتی‌گیرانش را گرفته است تا جایی که تیم‌کشتی در حال نابودی کامل است. 

پیام مردم کردستان به ورزشکاران و مربیان وابسته و در ارتباط با نهادهای امنیتی این است که یا ورزش و ورزشکاران را قربانی غرور و خود بزرگ بینی خود نکنند و یا کنار روند تا دلسوزان واقعی و مخلص مردم امور ورزش را به دست بگیرند. 

پروژه تفرقه افکنی در ورزش کردستان خصوصاً رشته کشتی خیلی پیشتر توسط سپاه و اداره اطلاعات کردستان برنامه‌ریزی شده و با جذب مربیان و قهرمانان مختلف به عنوان بازیگر باعث از دست رفتن هزاران ورزشکار و استعداد در کردستان شده است.