Ana içeriğe atla

ضرب و شتم پرستاران بیمارستان مطهری ارومیه توسط همراهان یک بیمار و سكوت مسوولان!

ضرب و شتم پرستاران بیمارستان مطهری ارومیه توسط همراهان یک بیمار و سكوت مسوولان!
posted onAugust 14, 2020
noyorum

همراهان یک بیمار در بیمارستان مطهری ارومیه، پس از اطلاع از خبر فوت وی به پرستاران بیمارستان فوق حمله‌ور شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش آواتودی، شب گذشته یکی از بیماران بستری در PICU بیمارستان مطهری ارومیه که به دلیل ابتلا به سرطان استئوسارکوم در این بخش بستری بود، به دلیل عوارض ناشی از بیماری درگذشت.

پس از اطلاع خانواده و همراهان این بیمار از مرگ وی، به پرستاران بخش ICU حمله‌ور شده و برخی از آنها از جمله ثنا وفائی و افسانه سهرابی را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

متاسفانه حراست بیمارستان ارومیه نه تنها در مقابل حمله به این پرستاران واکنشی از خود نشان نداده است، بلکه امروز به دلیل ترس از اطلاع مردم از وضعیت بسیار ناگوار بیمارستان مطهری، از ارائه فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته به این دو پرستار جهت درج شکایت در مراجع قضایی نیز خودداری کرده است.

تعدادی از پرستاران خانم بیمارستان مطهری ارومیه به دلیل عدم امنیت خود در برابر برخی از همراهان بیماران، به حراست بیمارستان شکایت کرده‌اند، اما اسدزاده و علوی رئیس و جانشین حراست بیمارستان مطهری به آنها گفته‌اند که مگر خانم‌ها در خیابان امنیت دارند که می‌خواهند در بیمارستان هم امنیت داشته باشند!