Skip to main content

بازگشت یکی از امضا کنندگان بیانیه استعفاء خامنه‌ای به زندان/ خشم فروخفته مردم بشکه باروت آماده انفجار است

بازگشت یکی از امضا کنندگان بیانیه استعفاء خامنه‌ای به زندان/ خشم فروخفته مردم بشکه باروت آماده انفجار است
posted onFebruary 20, 2022
nocomment

کمال جعفری‌یزدی استاد سابق دانشگاه و از امضا کنندگان بیانیه درخواست استعفای علی خامنه‌ای، که بعد از ۱۰۰۰ روز بازداشت به مرخصی درمانی آمده بود، با عدم تمدید مرخصی درمانی به زندان وکیل آباد مشهد بازگشت.

به گزارش آواتودی، امروز یکم اسفندماه، کمال جعفری‌یزدی که به اتهام تشکیل دسته و گروه به قصد براندازی نظام، تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری به ۱۳ سال حبس ظالمانه محکوم شده است، پیش از بازگشت به زندان و در یک فایل صوتی که به صورت اختصاصی برای آواتودی ارسال شده، خواستار اتحاد مردم و تلاش برای سرنگونی حکومت فاسد جمهوری اسلامی شد.

این زندانی سیاسی برخی اقدامات حکمرانان جمهوری فاسد اسلامی را برشمرد و عنوان کرد که سرزمینمان را به چین و روسیه می‌فروشند، بهترین، پاک‌ترین و شجاع‌ترین فرزندان این سرزمین، یا توسط این حکومت سربه نیست شده‌اند یا در گوشه قرار دارند.

این استاد سابق دانشگاه، در بخش دیگری از این فایل صوتی با تاکید بر اینکه تا مردم ساکت باشند حاکمان مسلط بر ایران به اقدامات خود ادامه می‌دهند، ادامه داد: خشم فروخورده مردم بشکه باروتی آماده انفجار است و به زودی این خشم بر سر حکومت فاسد جمهوری اسلامی فرو می‌ریزد.

کمال جعفری یزدی از احزاب اپوزسیون جمهوری اسلامی خواست که برای سرنگونی این حکومت با هم متحد شوند.

این فعال سیاسی در پایان گفت که در زندان می‌مانیم تا شما ملت درب‌ زندان‌ها را بگشایید.