Ana içeriğe atla

نمایش معرفی ابربدهکاران بانکی دوباره شروع شد/ انتشار نام فردی که ۱۰ سال قبل فوت کرده است!

نمایش معرفی ابربدهکاران بانکی دوباره شروع شد/ انتشار نام فردی که ۱۰ سال قبل فوت کرده است!
posted onApril 12, 2022
noyorum

وزیر اقتصاد دولت ابراهیم رئیسی که وعده اصلاح اقتصاد را داده بود، همچون وزرای سابق، نمایش معرفی ابربدهکاران بانکی را کلید زد.

به گزارش آواتودی، سیداحسان خاندوزی که وعده داده بود با روی کار آمدن دولتش حتی اگر کاری هم انجام ندهد، تورم به زیر ۱۵ درصد می‌رسد، حال که با رکوردزنی تورم نتوانسته به وعده‌های پوشالی خود در عرصه اقتصاد تحقق ببخشد، دست به اقدامات نمایشی زده است.

به نظر می‌رسد معرفی ابربدهکاران بانکی یکی از سناریوهایی است که تقریبا با تغییر هر دولتی در جمهوری اسلامی، به صورت نمایش در رسانه‌های وابسته دولت اجرا شده  تا از این طریق مدتی مردم را به بهانه ایجاد تغییر و اصلاح سر کار بگذارند.

جالب اینکه با نگاهی به لیست‌های منتشر شده از سوی بانک‌های دولتی به خوبی روشن می‌شود که ارایه این لیست‌ها تنها برای سرپوش گذاشتن بر سو مدیریت دولت‌ها در عرصه اقتصاد است.

به عنوان مثال در لیست‌های جدید اعلام شده از سوی بانک ملی، نام شخصی به نام توکلی به عنوان یکی از ابربدهکاران بانکی اعلام شده است.

این در حالی است که حسن توکلی طرقی در سال ۹۱ فوت کرده است.

این فرد در زمان حیات، از سوی رسانه‌های وابسته به سپاه تروریستی پاسداران مانند خبرگزاری فارس به عنوان کارآفرین برتر معرفی شده بود!

نکته قابل توجه این است که مرحوم توکلی که مدیرعامل کارخانه شیر وارنا در ورامین بود، در زمان حیاتش با مشکلات و اتهامات بسیاری از جمله بدهکاری کلان به بانک‌ها مواجه بود تا جایی که حتی برخی علت مرگش را نیز وجود این مشکلات و خلاصی یافتن از آن می‌دانستند.

با این حال، همان زمان از سوی برخی از مافیای اقتصادی به عنوان کارآفرین برتر نیز معرفی شده بود.

به نظر می‌رسد مافیای اقتصادی حتی پس از مرگ نیز دست از سر سرمایه گذاران قلابی خود برنداشته و از جنازه آنان نیز برای بهره برداری‌های اقتصای و سیاسی خود سواستفاده می‌کند.

نمایش معرفی ابربدهکاران بانکی دوباره شروع شد/ انتشار نام فردی که ۱۰ سال قبل فوت کرده است!

اختصاصی آواتودی/ نمایش معرفی ابربدهکاران بانکی دوباره شروع شد/ انتشار نام فردی که ۱۰ سال قبل فوت کرده است!