Ana içeriğe atla

 کمپین آزادسازی جهان!

 کمپین آزادسازی جهان!
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۰ شب بوقت ایران برابر است با ۲۱ دسامبر  ۲۰۲۱ میلادی
posted onDecember 4, 2021
noyorum

قبل از مطالعه ی این نوشتار خواهشمند است تاریخ و زمان ذیل را دقیق بخاطر بسپارید:

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۰ شب بوقت ایران برابر است با ۲۱ دسامبر  ۲۰۲۱ میلادی

در این مقاله استثنائا بدون مقدمه به اصل محتوا میپردازیم، لذا توجه بسیار ویژه و خاص آن عده از هم میهنان و یا فارسی زبانان گرامی در خاورمیانه را که توانائی کامل در اجرای مدیتیشن دارند به مطلب فوق العاده مهم زیر جلب مینمایم:

 در  زمان ویژه ی فوق که کمتر از ۳ هفته تا رسیدن به آن وقت باقیست پیمان بر آن است تمام افراد دارای قدرت مدیتیشن بر روی زمین از بزرگ-کوچک، زن-مرد، پیر-جوان همه و همه جهت آزاد نمودن سیاره ی زمین از سلطه و اسارت تبهکاران تاریک اندیش مافیای اهریمنی بصورت جمعی و کاملا متحد در سراسر دنیا  در رأس ساعت ۷:۳۰ شب مدیتیشن خاصی را شروع و به مدت حداقل ۲۰ دقیقه ادامه دهند تا انرژی بسیار قدرتمند ناشی از آن به آزادی سریعتر زمین و ساکنانش سرعت ببخشد! جزئیات نحوه ی اجرای آن را در ادامه خواهید خواند.

اهمیت این موضوع در خصوص ایران زمانی آشکار میشود که بدانید جغرافیای آن از ۶ طرف محاصره شده است و تحت نفوذ و کنترل نیروهای ضد بشری قرار دارد. ممکن است این سوال پیش آید که منظور از ۶ طرف چیست؟پاسخ عبارت است از شمال، جنوب، شرق، غرب، فضا، زیر زمین!

مطالعات علمی تأثیرات مثبت مدیتیشن‌های جمعی و فعالسازی‌ها بر روی اجتماعات انسانی را اثبات کرده‌اند، بنابراین هر یک از شما که توانائی شرکت در این فرایند بسیار عظیم را دارید در واقع بدین معنی است که نه تنها به آزاد سازی سرزمین مادری اشغال شده تان بلکه به نزدیکتر شدن آزادسازی تمام زمین از اسارت مافیای جبهه ی تبهکار تاریکی کمک بسیار زیادی خواهید نمود! پس هماکنون وقت اقدام عملی فرا رسیده است و ما مردم باید سرنوشت جهان خود را در دستان خود بگیریم!

اینک یک فرصت تاریخی پیش روست تا به طور جمعی به این فرایند سرعت ببخشیم. بنابراین، از این فرصت انقلاب ۲۱ دسامبر  ۲۰۲۱ برای ساختن یک درگاه عظیم استفاده خواهیم کرد که از طریق آن خِرَد جمعی و آگاهی هایمان متحد و یکی گردد تا کنش هایی را بوجود آوریم که در نتیجه ی آنها یک گام بسیار بزرگ به متاع گرانبهای «آزادی» در سایه ی آزادسازی زمین نزدیک‌تر شویم.

توصیه میشود این نوشتار را برای تمام کسانی که میتوانند فارسی را بخوانند و یا با شنیدن بفهمند به اشتراک بگذارید. میتوانید آن را برای گروهها و شبکه های اجتماعی که عضو آن هستید بفرستید و در سایر رسانه های مردمی منتشر نمایید. همچنین از افراد یا گروههایی را که قدرت مدیتیشن دارند به پیوستن به این کمپین جهانی دعوت نمائید.

دستورالعمل مدیتیشن ۳۰ آذر ۱۴۰۰ برابر با ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱:

۱. از روش شخصی برای قرار گرفتن در وضعیت آگاهی در آرامش استفاده شود.

۲. اعلام شود که با انجام این مدیتیشن قصد دارید در آفرینش جمعی نیروی آغازگر «تماس نخست» با نیروهای مثبت کهکشانی و مداخله ی سرچشمه ی کائنات شرکت کنید‌.

۳. یک شعله ی بنفش را از سرچشمه ی اولیه‌اش فرا بخوانید تا در طول مدیتیشن و پس از آن یک حلقه ی محافظ دراطراف شما قرار دهد. از آن بخواهید هر آنچه در خدمت نور نیست را  تبدیل به نور نماید.

۴. با استفاده از قدرت مدیتیشن یک ستون نور سفید درخشان را بسازید که از خورشید مرکز کیهان ساطع می‌شود و سپس میان تمام  خورشیدهای اصلی همه کهکشان‌های هستی توزیع می‌گردد. سپس این نور را بدین شکل هدایت نمایید: ستون نور پس از رسیدن به کهکشان ما از خورشید مرکز آن ساطع شده، و در طول کهکشان سیر کرده وارد منظومه ی شمسی‌ ما می‌شود و از تمام موجودات نوری درون منظومه می‌گذرد، سپس از همه ی موجودات روی سطح سیاره ی ما از جمله از بدن خود شما و همچنین از همه ی موجودات داخل سیاره عبور می‌کند و در نهایت به مرکز زمین می‌رسد.

۵. اراده و تصمیم خود برای «تماس نخست» و دخالت سرچشمه ی کائنات را با ۳ بار تکرار جمله های زیر ترجیحا با صدای بلند اعلام نمائید:

۱)من فرمان می‌دهم که اکنون تماس نخست فیزیکی با نیروهای مثبت کهکشانی برقرار شود! من حکم میکنم که اکنون دخالت سرچشمه ی کائنات برقرار شود! ۲) من فرمان می‌دهم که اکنون تماس نخست فیزیکی با نیروهای مثبت کهکشانی برقرار شود! من حکم می‌کنم که اکنون دخالت سرچشمه ی کائنات برقرار شود! ۳)من فرمان می‌دهم که اکنون تماس نخست فیزیکی با نیروهای مثبت کهکشانی برقرار شود! من حکم می‌کنم که اکنون دخالت سرچشمه ی کائنات برقرار شود!

۶. اکنون در خاتمه احساس نمائید که نیروهای مثبت کهکشانی حکم شما را به سرعت پاسخ می‌دهند و به طور فیزیکی با شما و همه افرادی که این فرمان را اعلام کردند تماس برقرار مینمایند.