Ana içeriğe atla

قدرت افشاگری را جدی بگیرید، امام جمعه کرمانشاه برکنار شد!

با افشاگری آواتودی امام جمعه شاه آبادغرب برکنار شد.
با افشاگری آواتودی امام جمعه شاه آبادغرب برکنار شد.
posted onApril 18, 2021
noyorum

پس از چند ماه از افشاگری آواتودی درباره فساد برادران مهری، محمد طه مهری امام جمعه شاه آباد غرب  فرزند یارولی نزولخوار معروف از منبر ریاکاری کنار گذاشته شد. 

منابع خبری آواتودی گزارش می دهند برای جلوگیری از افشاگری های بیشتر، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصمیم گرفته وی را عزل کنند. بازتاب خبر آواتودی در استان به گونه ای بود که ماهها فرد دیگری مراسم نماز جمعه شهر را برگزار می کرد.

محمد طه تیرماه سال ۹۶ بعنوان امام جمعه شهر منصوب شد. او ساکن روستای قزانچی در حومه کرمانشاه  است. پدرش تا روزی که از دنیا رفت به نزولخواری ادامه داد. یارولی مهری دو سال پیش  فوت کرد. آقای شادعلی یدی از اهالی روستا فرد مورد اطمینان او بود که افراد مورد نظر را برای  نزول به او  معرفی می‌کرد.

وی علاوه بر اینکه امام جمعه بود در حوزه علمیه خواهران و برادران شهر هم تدریس می کرد. بیشترین تدریس او در حوزه علمیه خوهران است.

فساد دائمی آخوند مهری با دو نفر  از طلبه های دختر شهره خاص و عام شهر بود. یکنفر از این خانم‌ها از به اصطلاح حاج آقا حامله شد که پس از اطلاع و مراجعه به مهری از طریق آشنایان و برای انجام سقط جنین به خانم دکتر نجومی متخصص زنان معرفی میشود که با پاسخ رد دکتر مواجه شد. سپس از طریق یکی از پزشکان شهر به خانم دکتر نانکلی معرفی و عمل سقط جنین انجام شد. 

خانم شیرمراد مدیر حوزه بانوان شاه آباد از رابطه غیر اخلاقی مهری خبردار بود و زمینه فسادهای جنسی وی را فراهم می کرد.