Skip to main content

پشت پرده فساد در نیروگاه برق آبی سد دز کیست؟

پشت پرده فساد در نیروگاه برق آبی سد دز کیست؟
چه کسانی مانع استخدام جوانان بومی در این مجموعه شدند؟ 
posted onMarch 8, 2022
nocomment

در حالی که جوانان بومی و تحصیل‌ کرده امکان استخدام در نیروگاه برق آبی سد دز را ندارند، افرادی با توصیه نمایندگان فاسد مجلس در این مجموعه استخدام شده‌‌اند.

به گزارش آواتودی، چندی پیش آوتودی در خبری اختصاصی  از دستگیری فریدون حسنوند نماینده زنباره اندیمشک به همراه یک خانم خارجی در هتلی در تهران اطلاع‌رسانی کرد.

 امید می‌رفت که حداقل هیات رسیدگی به تخلفات نمایندگان، با توجه به اطلاع و گزارش دستگاه‌ها نظارتی دستگیر کننده، در خصوص وی اقدامی جدی انجام دهد، اما مانند روال حکمرانی در جمهوری اسلامی، هیچ اتفاق خاصی رخ نداد.

حال خبر می‌رسد که این نماینده فاسد در چند هفته اخیر اقدام به استخدام حداقل ۱۲ نفر از بستگان و آشنایان خود در نیروگاه برق آبی سد دز کرده است.

تعدادی از این افراد عبارتند از یوسف حسینی، مهدی ایزدپور، پروزن بهزادی، طبیه آسیایی، شاهین رستمی، حمزه روشن‌پور، امین نوری و یدالله چشم‌خاور که در قسمت‌های آموزش، حراست، بهره‌برداری و مالی این نیروگاه مشغول به کار شدند تا مافیای حسنوند تمام امورات نیروگاه فوق را در اختیار بگیرد.

این در حالی است که بسیاری از مردم بومی این شهر با توجه به داشتن شرایط لازم و قبولی در آزمون استخدامی در صف استخدام و کار در این نیروگاه هستند و از سوی دیگر نیروهای کارشناس بسیاری نیز در نیروگاه حضور داشته که چند سال است منتظر تبدیل وضعیت خود از پیمانی به رسمی هستند.

این اقدام حسنوند موجب تجمع و اعتراض تعدادی از کارگران این نیروگاه شده که تصاویر و فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر گردیده است.