Skip to main content

مواد مخدر، ابزار تروریستی جمهوری اسلامی علیه کشورهای عربی

مواد مخدر، ابزار تروریستی جمهوری اسلامی علیه کشورهای عربی
موسسه مطالعاتی گیت استون با انتشار گزارشی مواد مخدر را ابزار تروریستی جمهوری اسلامی علیه کشورهای عربی خواند.
posted onMay 9, 2021
nocomment

مؤسسه گیت استون روز جمعه ۱۷اردیبهشت در گزارشی نوشت: آخوندهای حاکم بر تهران و حزب‌الله لبنان نیروی نیابتی تروریستی آن مشغول غرق کردن کشورهای عربی با مواد مخدر هستند. 

این موسسه تحقیقاتی در گزارش خود این گونه نوشته است: «در حالی که اسرائیل به دنبال منصرف کردن دولت بایدن از پیوستن دوباره به توافق هسته ای ۲۰۱۵ با ایران است ... آخوندهای تهران و نماینده تروریستی حزب الله لبنان آنها مشغول غرق کردن کشورهای عربی با مواد مخدر هستند.»

گیت استون در ادامه به نقل از محمد الماسکاری، نویسنده و روزنامه نگار اماراتی افزود: « حزب الله به یک سازمان جنایتکار که خطر آن از مرحله تروریسم و عملیات نظامی فراتر رفته است ... پروژه حزب الله به نابودی مردم از طریق مواد مخدر تبدیل شده است.»

همچینین در این گزارش اشاره شده است اکنون که ایران در مورد احتمال لغو تحریم های ایالات متحده علیه نفت ، بانک ها و سایر بخش ها و افراد بر اساس توافقات صورت گرفته در مذاکرات وین صحبت می کند، احتمال افزایش قاچاق مواد مخدر توسط آخوندها و گروه های تروریستی آنها در لبنان ، یمن ، عراق و سوریه وجود دارد.

بر اساس گزارش این موسسه، عربستان سعودی اخیراً اعلام کرد که تلاش برای قاچاق دو میلیون و چهارصد هزارعدد قرص مواد مخدر از لبنان را که در یک محموله انار پنهان شده بود ، خنثی کرده است. این قاچاق انتقاد شدید بسیاری از اعراب را برانگیخت و آنها ایران و نماینده تروریستی حزب الله لبنان را به صادرات انواع مواد مخدر به جهان عرب و سایر کشورها متهم کردند.

 هفته گذشته ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان فاش ساخت که مقامات سعودی اخیراً یک اقدام برای قاچاق میزان زیادی مواد مخدر از لبنان را خنثی کرده است.