Skip to main content

راز سر درگمی و دور شدن آدمها از مقام انسانیت در اکثر کشورهای جهان چیست؟! 

راز سر درگمی و دور شدن آدمها از مقام انسانیت در اکثر کشورهای جهان چیست؟! 
posted onJanuary 29, 2021
nocomment

در طی چند سال کاوشهای زیادی برای یافتن جواب این سوال بظاهر نامفهوم و بی معنی صورت گرفت تا اینکه در نهایت به یک نکته ی فوق العاده عجیب، نامرئی و شگفت انگیز و حتی باور نکردنی رسیدم!!! داستان مسخ توده های مردم از هر ملیت و زبان و نژادی مجددا برمیگردد به همان نخبگان پنهان که متاسفانه از نخبگی خود فقط در جهت منفی و برده سازی نوع بشر سو استفاده نموده اند. هرچند اصل قضیه به حدود 205 سال قبل برمیگردد(۲۸۱۵) اما پیگیری بسیار سازمان یافته و هدفمند آن در شروع جنگ جهانی دوم از نازیهای آلمانی شروع شد و سپس ادامه یافت! 

قبل از پرداختن به این راز ابتدا باید پرده از حقایق اطلاعات علمی که در تحقیقاتم بدان رسیدم بردارم سپس به موضوع اصلی برسیم: 

سرنخ ما برای یافتن هدف در اینجا یوگا و موسیقی است! شاید برای شما بسیار تعجب برانگیز باشد که چه ارتباطی بین این دو ممکن است وجود داشته باشد؟! در مطالعات متعدد اکنون مشخص شده که در بدن انسان حوزه هایی از انرژی وجود دارد که در آنها توانایی های مختلفی فعال میشوند، این حوزه ها را اصطلاحا «چاکرا» میگویند. اصلی ترین آنها ۷ نقطه هستند ولی امروزه بسته به نوع تقسیم بندی تا مراحل بالای انرژی به ۲۲ نقطه هم میرسند! نکته بعدی آن است که هرکدام از این حوزه ها تابع طول موجهای مخصوصی هستند، لذا نوت های موسیقی که با فرکانس پایه ای خاصی عمل میکنند میتوانند بر این حوزه ها تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیم بگذارند.

شاخص ترین این تفاوتها در فرکانسهای ۴۴۰ و ۴۳۲ هرتز هستند. در فرکانس ۴۴۰ هرتز حوزه ی انرژی چشم سوم یا چاکرای چشم سوم که به درک و تفکر هم مربوط است همراه با حوزه های اطراف از جمله تکلم و دانش سرکوب میگردند و نوعی بیهوشی در عالم بیداری رخ میدهد و مغز را برای کنترل شدن توسط هر محرک یا تلقینی آماده مینماید! در حالیکه در فرکانس ۴۳۲ حوزه انرژی قلب  و عشق ورزیدن و احساس نوع دوستی که ارتباط با احساسات انسانی دارند فعال میگردد و تفکر و هم فازی کهکشانی را با یک هارمونی عجیبی ایجاد مینماید! 

از نظر علم حرفه ای موسیقی شناسی فرکانسهای بین ۴۴۰ تا ۷۲۰ «فاصله ی اهریمنی» نامیده میشود! در هنر موسیقی یونان و مصر قدیم بر  فرکانس های پائین از جمله ۴۳۲ هرتز تاکید میشد که بهمین دلیل است.

پس از جنگ جهانی دوم انجمنهای هنری و موسیقی وابسته به دولت پنهان در آمریکا و فرانسه و انگلیس (دیپ استیت) در سراسر جهان اکثر سازندگان دستگاهها و الات موسیقی و نوازندگان را متقاعد ساختند که نوتها بر فرکانس پایه ی ۴۴۰ تنظیم شوند!!!  با توضیحات فوق باید تاکنون متوجه این راز بسیار عجیب و سرسام آور شده باشید. دلیل این کار خاموش کردن حوزه تفکر و اندیشه و از کار انداختن احساسات لطیف انسانی و فعال کردن ناسازگاری با جهان و حس عجیب برهم زدن نظم دنیا بوده است. بدین ترتیب اکثریت قریب به اتفاق مردمی که به موسیقی مبتنی بر این فرکانس گوش میدهند بدون آنکه بخواهند از اندیشه و تفکر درباره ی آنچه در اطرافشان میگذرد کاملا دور و بیتفاوت میگردند و با جهان هستی بیگانه شده دست به کارهای ضد انسانی میزنند و ممکن است حتی به خود و دیگران آسیب مالی و جانی برسانند!! 

با افشای این راز بهت آور ممکن است که در صورت آگاهی عموم مردم تغییرات بزرگی در دیدگاه میلیونها نفر از مرحله ی انکار تا بحران و سپس تامل و بازنگری رخ دهد. بی جهت نیست که غولهای رسانه ای دنیا و شبکه هایی مانند فیس بوک و توییتر و اینستاگرام تمام توانایی خود را در جهت رهگیری فعالیتهای کاربرانشان در فضای مجازی بکار میبرند تا از راه در دسترس ترین روش (همان موسیقی) که بظاهر هیچ مشکلی ندارد مفهوم اصلی زندگی یعنی انسانیت را هدف قرار داده نابود نمایند!

لذا اکنون این امکان وجود دارد ریشه ی بسیاری از  ناهنجاریهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و جامعه شناسی و ... را بدرستی تشخیص داد و در جهت درمان آن قدم برداشت.

«انتشار با حفظ امانتداری بلامانع است.»