Skip to main content

در واکنش به افشاگری آواتودی درباره فساد شهرداری مهاباد پنج تن از اعضای شورای شهر دستگیر شدند!

در واکنش به افشاگری آواتودی درباره فساد شهرداری مهاباد پنج تن از اعضای شورای شهر دستگیر شدند!
مفسدین اصلی هنوز آزادانه در شهرستان می چرخند!
posted onAugust 2, 2020
nocomment

 ظهر یکشنبه ۱۲ مرداد نیروی ویژه وزارت اطلاعات اعزامی از تهران ساختمان شورای شهر مهاباد را محاصره کرده و حامد حیدری، ابراهیم کریمی، کاوه خضری، یونس قویطاسی و سید عباس حسینی اعضای شورای شهرستان مهاباد را دستگیر کردند. تنها یک رقم اختلاس ۷۴ میلیارد تومانی شهرداری مهاباد با شرکت و شراکت اداره اطلاعات و اعضای اطلاعات سپاه در کسوت کارمندان شهرداری هستند، یعنی حسن گیته، سهراب مقتدر، خالد فهمی و شیرکو نورانی انجام شده است. حسن گیته فرمانده بسیج شهرداری دارای ۵ ملک حاصل از اختلاس در ۶۰ دستگاه، شهرک کارمندان، کوی صبا، مکریان و یک منزل ۵ طبقه هم با بهای ۱۰ میلیارد تومان در زمینهای نهضت و سپاه است.
سهراب مقتدر رئیس حراست شهرداری مهاباد و شیرکو نورانی معاون فرمانده پایگاه بسیج چمران شهرداری مالک چهار کارخانه در حومه شهرستان مهاباد از جمله در جهاد آباد است. خالد فهمی و شیرکو نورانی هم در تمامی دزدی‌ها شراکت دارند و به عنوان نیروی اطلاعاتی در پوشش کارمند شهرداری، تاکنون هیچ گروهی از شوراهای نتوانسته اند آنها را برکنار کنند.

چاقو دسته خود را نمی‌برد و وزارت اطلاعات نمی‌تواند روئسای اطلاعات مهاباد و به ویژه اعضای اطلاعات سپاه را دستگیر کند. به همین دلیل به قربانی کردن چند مهره درجه دوم فساد بسنده می‌کنند تا سر و صداها بخوابد و ژست مبارزه با فساد را بگیرند.