تجاوز إلى المحتوى الرئيسي

معرفی ۲۱ مزدور دانشگاهی استان کرمانشاه!

معرفی ۲۱ مزدور دانشگاهی استان کرمانشاه!
posted onJuly 6, 2020
noتعليق

آواتودی: مزدوران امنیتی که بعنوان استادیار و دانشیار در دانشگاههای کرمانشاه به سرکوب جنبش دانشجویی می پردازند و در خفا کارناوال های فساد اخلاقی را سازماندهی می‌کنند، معرفی می‌کند.

اسامی ۲۱ عامل سرکوب و فساد دانشگاهی، سال گذشته در نامه‌ای معروف به ۷۷۷ نفره قیام کنندگان آبان را مجرم، قاتل و مشروب خور نامیده که از سوی آمریکا تحریک می‌شدند! استادان رانتی کرمانشاه که توسط سهمیه های خاص و باندهای قدرت به عضویت هیأت های علمی درآمده‌ و جای جوانان مستقل و با استعداد کرمانشاهی را قبضه کرده‌اند، در برابر فساد دستگاه حاکمه سکوت کرده و با آن‌ها شریک شده‌اند.

آیا فرزندان رشید کرمانشاه که در راه آزادی میهن و مبارزه علیه ظلم در دولت آباد، میدان گاراژ و مسکن جان خود را از دست دادند، بمانند اساتید مزدور، در فساد و رانت آموزشی شریک بودند؟ آیا جان باختگان و مجروحان اعتراضات آبان با بستن چفیه پول‌های فراوان بدست می آوردند؟

فعلاً با معرفی ۲۱ مزدور دانشگاهی و آدرس کامل منازل مسکونی شان در زمان مناسب چهره افراد خائن را آشکار می‌کنیم. همه حامیان رژیم بدانند، وقتی عدالت از بسترهای قانونی فراهم نیست راهی جز عدالت خیابانی باقی نمی‌ماند.

دانشگاه رازی :

پردیس برومندان-امین زارع-حسن مرادی چشمه بیگی-حسین عیدی-خدیجه مرادی-خسرو چهری-سجاد دادفر-سعید جلالی هنرمند-شهاب قاضی-عبدالعلی چاله چاله-علی بیدمشکی پور-مجید محدثی-محمدابراهیم مالمیر-محمدابراهیم نوریان سرور-محمدنبی احمدی-مصطفی مصطفایی-محمد مهدی خدایی-ناصرمعینی نقده-نامدار یوسفوند

دانشگاه آزاد :

فریبرز یوسفوند. تنها فردی که در دانشگاه آزاد کرمانشاه نامه را امضا کرد . شبکه فساد یوسفوند در آواتودی افشا شد .
 

دانشگاه فرهنگیان

مجید محمدی
 

معرفی ۲۱ مزدور دانشگاهی استان کرمانشاه!

معرفی ۲۱ مزدور دانشگاهی استان کرمانشاه!