Skip to main content

شبکه فساد سعید طوسی کرمانشاه! هوشنگ دارپنج پدر مسلم معین مسئول فضای مجازی بسیج کشور!

هوشنگ دارپنج پدر مسلم معین مسئول فضای مجازی بسیج کشور!
posted onJuly 4, 2020
nocomment

آواتودی جزئیاتی از فساد مالی هوشنگ دارپنج پدر مسلم معین مسئول فضای مجازی بسیج کشور (معروف به سعید طوسی) را منتشر می کند.

هوشنگ دارپنج که بدلیل فضای جنگ میان ایران و عراق و با خفت علت تغییر شناس‌نامه اش از داپنج به معین را مخفی و با موج انقلابی گری دهه شصت به استخدام جهاد در آمد و سپس به پست و مقام در امور عشایری کرمانشاه رسید، در دوره محمود احمدی نژاد به سمت فرماندار شهرستان‌های دالاهو و شاه آبادغرب منصوب شد.

هوشنگ دارپنج بسیار بی‌سواد بود که از طریق آموزش و پرورش کرمانشاه مدارک تحصیلی تا دیپلم برایش فراهم کردند، تا بتواند پست های مدیریتی را توجیه آموزشی کنند.

دارپنج پس از بازنشستگی در اوایل دهه نود خورشیدی بعنوان عضو هیأت نظارت انتخابات در دفتر شورای نگهبان کرمانشاه منصوب شد. هوشنگ دارپنج بار دیگر در مهرماه سال گذشته برای انتخابات یازدهم مجلس فرمایشی جمهوری اسلامی منصوب شد.

دارپنج در پشت چهره انقلابی و مخفی کاری، علت تغییر شناسنامه در شورای نگهبان کرمانشاه برای خودش و خانواده را سر و سامان دادن به تجارت می داند.

مسلم دارپنج فرزند وی و مشهور به سعید طوسی بسیج که بدلیل مزدوری برای دستگاههای امنیتی و سپاه به عرصه رسانه ای کرمانشاه پانهاد با حمایت شبکه امنیتی ها سرپرستی و مدیریت شبکه خاص خبری را عهده دار شد . دارپنج مدیریت و سرپرستی شبکه سلولی مرصادنیوز، خبرگزاری مهر و دانا را سامان داد .

تجارتخانه دارپنج و شرکا در شورای نگهبان ضمن دریافت رشوه های کلان انتخاباتی از کاندیداهای مجلس در رسانه‌های تحت مدیریت مسلم تقویت و تبلیغ می‌شدند . آن‌ها ضمن دریافت پول‌های کلان انتخاباتی هر مهره ای که در انتخابات پیروز شده را مورد حمایت قرار داده‌ تا بعنوان چتر حمایتی و رانت های قدرت بکار گرفته شوند.

تجارتخانه دارپنج و شرکا در برنامه‌ریزی خود برخی افراد را در هیأت نظارت استان رد صلاحیت می‌کردند و با دریافت پول‌های کلان در مرکز تأییدیه، آن‌ها را می‌گرفتند.

آرش لهونی نماینده اورامانات با نفوذ و دریافت رشوه هوشنگ دارپنج تأیید شد . لهونی از طریق رابطی بنام فردین مبلغ کلانی به دارپنج پرداخت کرد. مجتبی بخشی پور کاندیدای انتخاباتی شاه آبادغرب از جمله افرادی است که  به هوشنگ دارپنج صدها میلیون تومان پرداخت کرده است.

شهریار حیدری نماینده حوزه قصرشیرین از طریق عاملی در اطلاعات سپاه با نام مستعار ج ( در اسناد بعدی اعلام می‌شود ) مبالغ بسیار هنگفتی هزینه تأییدیه انتخابات به هوشنگ دارپنج پرداخته است.

حجت الله دمیاد معاون سیاسی و استاندار اسبق کرمانشاه و محمد رشیدی از حوزه کرمانشاه هر کدام میلیاردها رشوه به هوشنگ دارپنج پرداخت کرده‌اند. رابط محمد رشیدی با هوشنگ فرزندش مسلم مسئول فضای مجازی بسیج بود. رشیدی از مداحان ثروتمند کرمانشاه است. کار چاق کنی در دستگاههای مختلف از منابع درآمدی نماینده کرمانشاه بوده است.

فساد تجارتخانه دارپنج آنچنان مشهود بوده که خلیل یزدانی از اعضای شورای نگهبان کرمانشاه طی تماسها و گزارش‌های متعدد به ابراهیم عزیزی کاندیدای حوزه کرمانشاه و عضو اسبق حقوقدان های شورای نگهبان خواستار رسیدگی به فساد انتخاباتی شبکه فاسد هوشنگ دارپنج گردید اما ابراهیم عزیزی به وی چند مرحله تذکر داده که دفتر شورا زیر سئوال نرود .

دریافت پول‌های کلان فقط شامل تأییدیه های انتخاباتی نبوده بلکه شبکه دارپنج برای بسیج و گسیل رأی دهندگان و تبلیغات رسانه ای از طریق شبکه‌های آشکار و پنهان مسلم دارپنج پول‌های صدها میلیونی دریافت می‌کرد .

آن‌ها از طریق چاپخانه هایی در قم که از مزایای کاغذ ویژه برخوردارند تبلیغات کاندیداهای مورد معامله را با نازل ترین قیمت بچاپ رسانده و با دریافت پول‌های کلان تحویل می‌دادند.

آواتودی افشاگری های بیشتری را در این زمینه منتشر می‌کند .