تجاوز إلى المحتوى الرئيسي

اسرائیل مجوز حمله به خامنه‌ای را صادر کرد

اسرائیل مجوز حمله به خامنه‌ای را صادر کرد
posted onSeptember 28, 2024
noتعليق

ترور آلارم، رسانه غیردولتی اسرائیل که در حوزه اخبار ضدتروریسم و نظامی فعالیت دارد، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد، رهبران اسرائیل مجوز حمله به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران را صادر کرده است.

در همین رابطه نیز، خبرگزاری رویترز اعلام کرد کە علی خامنەای بە مکانی فوق امنیتی در ایران منتقل (فراری) شدە است.

از سوی دیگر، اسرائیل سامانه ارتباطی برج مراقبت فرودگاه بیروت را در اختیار گرفته و‌ هشدار داده که به هواپیمای فارس ایر قشم، که در حال پرواز به سمت لبنان بوده، اجازه فرود نمی‌دهد. سپاه تروریستی پاسداران از شرکتهای هواپیمایی برای ارسال تسلیحات به حزب‌الله استفاده می‌کند.

قابل ذکر است که ارتش دفاعی اسرائیل، روز شنبه، هفتم مهرماه، با انتشار بیانیەای، کشته شدن دبیرکل سازمان تروریستی حزب‌الله لبنان به‌همراه چند تن از فرماندهان ارشد این سازمان طی حمله هوایی روز قبل را اعلام کرده بود.

به گزارش اورشلیم پست، علی کرکی، فرمانده بخش جنوبی سازمان تروریستی حزب‌الله، و تعداد دیگری از فرماندهان ارشد حزب‌الله نیز در این حمله سهمگین به هلاکت رسیدەاند.

تنها چند ساعت بعد از این بیانیه، سازمان تروریستی حزب الله نیز با انتشار بیانیەای، از کشته شدن حسن نصرالله و دیگر فرماندهان ارشد این سازمان تروریستی خبر داد.