تجاوز إلى المحتوى الرئيسي

دکتر امیر بهزاد با حمایت سپاه پاسداران عامل قتل عام ساکنان شهرستان مهاباد!

دکتر امیر بهزاد با حمایت سپاه پاسداران عامل قتل عام ساکنان شهرستان مهاباد!
posted onNovember 10, 2020
noتعليق

 تنها بیمارستان شهرستان دویست هزار نفری مهاباد در استان آذربایجان غربی نیازمند کمک های فوری و جدی است. پرسنل و کادر درمان زحمتکش بیمارستان خسته تر از بیماران مبتلا به کرونا دچار بیماری روحی و روانی شده اند. مردم مهاباد داغدار و پریشان هنوز متوجه عمق فاجعه نیستند.

آمار واقعی قربانیان کرونا بیداد می‌کند و دستکم سه برابر آمار رسمی و اعلام شده است. به طوری که در سکوت رسانه‌ها مهاباد نسبت به جمعیتش بالاترین میزان مرگ و میر در ایران را به خود اختصاص داده است. ایران در هفته گذشته با متوسط مرگ روزانه ۴۰۰ قربانی کرونا یکی از بالاترین آمار جهانی را به ثبت رساند و روشن است اگر با این وضعیت در داخل کشور استانی اول باشد یعنی در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد و به طریق اولی شهری که در استان رتبه اول قربانیان کرونا را داراست، وخامت گسترش کرونا در آن باید با بدترین ها در جهان مقایسه شود!

خودی های نظام حکومت می گویند کسی انتظار ندارد که مقامات (بی لیاقت و فاسد) این شهر و کل استان از عهده معضلی برآیند که همه جهان را گرفتار خود کرده است. ولی حتماً باید به این پرسش پاسخ بدهند که دلیل این تفاوت قابل ملاحظه مرگ و میر کرونا با سایر شهرستان ها در چیست؟

 برخی رسانه‌های محلی و وابسته به نماینده مجلس و نهادهای امنیت نظام عملکرد نامطلوب دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان شهر و لوله کشی مستهلک اکسیژن در این تنها بیمارستان قدیمی را عامل جان باختن صدها تن توصیف کرده‌اند. صرفنظر از اینکه رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه که مجموعاً در دو دوره متناوب ۱۵ سال مسئول بوده، بخش اعظم این ویرانی و عقب ماندگی بیمارستان ناشی از عمل کرد اوست، ولی طبق تحقیقات ما عامل اصلی عملکرد و بی‌کفایتی فردی است که با حمایت سپاه پاسداران در راس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته و باعث فاجعه خاموش در مهاباد شده است.

 از زمان انتصاب دکتر امیر بهزاد به عنوان رئیس شبکه بهداشت، هر عضوی از کادر دلسوز درمان نسبت به کمبودها و شرایط وخیم بیمارستان انتقاد کرده، برکنار شده است!

طبق گفته اعضای سرشناس کادر درمان، عملکرد دکتر امیر بهزاد بدون هیچگونه پشتوانه علمی و منطقی است و بی تفاوتی نسبت به وضعیتو کمبودهای بیمارستان، بیماران کرونایی را وارد یک فاجعه کرده است.

 دکتر امیر بهزاد که با حمایت جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس و پشتیبانی سپاه پاسداران در مقام ریاست شبکه بهداشت قرار گرفته، روشن نیست چه بلایی بر سر کمک های مردمی برای برپایی بیمارستان موقت کرونایی آورده و مدعی شده که ساکنان میدان استقلال کمک‌ها را دزدیدند! دکتر امیر بهزاد به تنهایی مسئول فاجعه مرگ روزانه بیش از ۴۰ بیمار کرونایی در خانه یا در بیمارستان نیست، بلکه عامل اصلی سپاه پاسداران مهاباد است که حامی اصلی این مدیر فاسد و بی‌لیاقت است. مدیری که اگر به اندازه حساسیت نسبت به سوگلی اش س گ ج (اسم کامل محفوظ) و تهدید کادر درمان از بیم فاش نشدن این رابطه، به وضعیت بیماران کرونایی و عدم امکانات بیمارستان حساسیت نشان میداد، اکنون شاید صدها خانواده در مهاباد داغدار نبودند.

دکتر امیر بهزاد

دکتر امیر بهزاد