Ana içeriğe atla

منابع خبری از احتمال کشته شدن حسن نصرالله خبر میدهند

منابع خبری از احتمال کشته شدن حسن نصرالله خبر میدهند
حسن نصرالله و برخی از کادر رهبری حزب‌الله هنگام انجام حملات هوایی اسرائیل به الضاحیه در سفری سریع و مخفیانه‌ در بیروت حضور داشتند.
posted onSeptember 28, 2024
noyorum

در حالیکه حمله هوایی اسرائیل شامگاه جمعه ٦ مهر ماه ١٤٠٣ شمسی، به مقر فرماندهی مرکزی حزب‌الله در حومه جنوبی بیروت، با هدف کشتن حسن نصرالله منجر به ویرانی شش ساختمان شد و تا کنون ٢ کشته و ٧٦ زخمی برجای گذاشت، "شبکه ١٢" اسرائیل گزارش داد بنا بر ارزیابی‌ها امکان ندارد حسن نصرالله از حملات هوایی انجام شده به الضاحیه جان سالم به‌در برده باشد.
بنا به اعلام رسانه‌های اسرائیلی این عملیات برای هدف گرفتن حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله و تعدادی دیگر از اعضای کادر رهبری حزب که در بیروت حضور یافته‌اند، انجام شد.

در این‌باره "شبکه ١٢" اسرائیل خبر داد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این کشور پیش از آغاز سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل برای انجام حملات هوایی به مقر فرماندهی مرکزی حزب‌الله در الضاحیه در حومه جنوبی بیروت، چراغ سبز نشان داده است.
شبکه ABCبه نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که حسن نصرالله و برخی از دستیاران او در کادر رهبری حزب‌الله هنگام انجام حملات هوایی اسرائیل به الضاحیه در سفری سریع و مخفیانه‌ در بیروت حضور داشتند.
مقام اسرائیلی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت که اندک زمانی پیش از انجام حملات هوایی به الضاحیه در جنوب بیروت به واشینگتن درباره آن اطلاع داده شده است.
اسرائیل در عرض ٣ دقیقه با انجام نزدیک به ١٠ حمله هوایی منطقه الضاحیه در حومه جنوبی بیروت را با شدیدترین بمباران از ابتدای جنگ در ٧ اکتبر تاکنون، هدف قرار داد.