Skip to main content

اسرائیل پرونده اسماعیل هنیه را برای همیشه بست

اسرائیل پرونده اسماعیل هنیه را برای همیشه بست
حمله موشکی به قلب تهران و هدف قرار دادن محل اقامت مهترین مهمان جمهوری اسلامی ایران در امنیتی ترین منطقه این کشور نشان از نفوذ اطلاعاتی-امنیتی بسیار بالای اسرائیل در تمام بدنه جمهوری اسلامی دارد. وزیر میراث فرهنگی اسرائیل گفت: "کشته شدن هنیه جهان را اندکی به جای بهتری تبدیل می‌کند".
posted onJuly 31, 2024
nocomment

بنابر گزارش رسانەهای وابسته سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در محل اقامتش در تهران هدف حمله موشکی قرار گرفت و کشته شد.

سازمان تروریستی سپاه پاسداران با انتشار بیانیەای این حمله را به اسرائیل منتسب کرده و انگشت اتهام را بسوی نیروی دفاعی این کشور دراز کرده است.

خبرگزاریهای حکومتی در این رابطه اعلام کردەاند، حمله مذکور حدود ساعت دو نیمه‌شب به وقت ایران رخ داده است. در این گزارش آمده است، هنیه در یکی از "اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران" ساکن بوده است.

سازمان تروریستی حماس نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: "رهبر سیاسی جنبش حماس در اثر حمله هوایی اسرائیل" کشته شده است.

هنیه روز سه‌شنبه و پیش از مراسم تحلیف مسعود پزشکیان در مجلس شورای اسلامی با مسعود پزشکیان در تهران و از سوی پزشکیان به گرمی مورد استقبال گرفته بود و رئیس جمهوری ایران بسیار او را بوسیده بود.